Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La 6a Trobada de Cooperatives Escolars del Bages reuneix 600 infants
La sessió compta amb la participació d’alumnes de primària de vuit municipis de la comarca en què posen en comú els projectes d’emprenedoria treballats durant aquest curs 23-24.
La 6a Trobada de Cooperatives Escolars del Bages reuneix 600 infants.

BAGES / Redacció/Sergi Vàzquez   
14/05/2024 15:20
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
El Pavelló d’Esports Municipal de Castellgalí ha estat l’escenari aquest matí de la 6a Trobada de Cooperatives Escolars del Bages que ha reunit més de 600 infants de la comarca. La jornada ha permès a l’alumnat de 5è i 6è de Primària de la comarca posar en comú i presentar els projectes d’emprenedoria que han treballat durant aquest curs 2023-2024 en el marc de la iniciativa CuEmE, que impulsa la Diputació de Barcelona. La majoria de cooperatives han presentat productes relacionats amb les manualitats, la decoració i el tèxtil en què l’alumnat ha treballat aspectes com l’equitat, la igualtat d’oportunitats, la solidaritat, el treball en equip i la responsabilitat social, entre d’altres.

Els alumnes d’Avinyó, Callús, Castellgalí, Manresa, Monistrol de Montserrat, Navàs, Sant Joan de Vilatorrada i Súria han presentat un total de 25 projectes cooperatius diferents. La consellera d’Educació, Dones i Polítiques d’Igualtat del Consell Comarcal del Bages, Àdria Mazcuñán Claret, ha destacat “la bona feina dels nens i nenes durant tot el curs en què avui hem pogut veure els resultats” i ha afegit “la importància de començar a treballar des de l’escola qüestions relacionades amb l’emprenedoria”.

En el marc de l’acte també han participat l’alcalde de Castellgalí, Cristòfol Gimeno Iglesia, i el diputat president de l’Àrea d’Educació de la Diputació de Barcelona, Joan Galiano Peralta. El programa d’emprenedoria també preveu que l’alumnat tingui l’oportunitat de vendre tot el material creat a través de les cooperatives en el marc dels mercats municipals que se celebren regularment als municipis de la comarca.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CONSELL COMARCAL DEL BAGES  
També et pot interessar:
BAGES
El Consell Comarcal del Bages engega els tallers de teatre “Àvies del segle XXI”
BAGES
El Consell Comarcal del Bages torna a demanar inversions immediates a Rodalies i la gratuïtat de la C-16
BAGES
El Consell Comarcal del Bages impulsa el nou Pla Comarcal de Joventut

BAGES
El Consell Comarcal impulsa un formació en electricitat i electrònica
BAGES
El Consell Comarcal del Bages destina 20.400 € dels Ajuts InnoBages 2025
BAGES
El Bages avança en ocupació
Vistes del Pirineu nevat des de Pineda de Bages
El Covisa Manresa ha tret un punt en la seva visita al Municipal de Canet de Mar
La pujada del streaming pot portar a cancel·lacions o pirateria
L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Plantes d’interior més enllà de la decoració
La Upetita obre portes per presentar l’escola bressol a famílies interessades


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]