Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El torneig solidari per l'autisme TEA Football Cup, torna a Sant Fruitós
El dissabte 25 de maig, amb el Camp Municipal de Sant Fruitós de Bages com a escenari, torna la TEA Football Cup per disputar la seva segona edició.
El torneig solidari per l'autisme TEA Football Cup, torna a Sant Fruitós.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez   
15/05/2024 15:04
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
El torneig de futbol 7 portarà al municipi 20 equips d'elit en categoria Benjamí Sub-9, entre els quals destaquen el FC Barcelona, el Villarreal CF, el FC Andorra o l'equip revelació de la Primera Divisió d'enguany, el Girona FC. Aquest esdeveniment esportiu busca consolidar-se com un referent a la Catalunya Central, unint esport i solidaritat de manera única.

La iniciativa, organitzada des del Centre de Recursos en TEA de la Catalunya Central (CR TEA CC), amb el suport de l'Ajuntament, treballa amb dos objectius clars. En primer lloc, recaptar fons per ajudar a la tasca que el centre fa amb els nens i nenes amb autisme, oferint-los teràpies, acompanyament i assessorament constants, de manera que esdevé un torneig totalment solidari. El segon objectiu persegueix, precisament, la visibilització del Trastorn de l'espectre autista com un actor cada dia més present a la nostra societat, conscienciant-nos, normalitzant-lo i introduint-lo en el món de l'esport a través del futbol.

En aquesta festa de l'esport i la solidaritat, tindran lloc, a més dels disputats partits entre escoles de futbol d'alt nivell, diverses activitats per dinamitzar la jornada i fer partícips als assistents. Hi haurà una Fan Zone amb diversos estands i productes, sortejos constants, actuacions musicals, DJ, inflables, concursos i, fins i tot, una actuació castellera a càrrec dels Tirallongues, que inauguraran la gran final. També s'introdueix, en aquesta edició, una batalla de porters i porteres, totalment solidària, i amb inscripcions obertes a tots aquells nens i nenes que hi vulguin participar. La TEA Football Cup torna aquest 2024 a Sant Fruitós de Bages amb més il·lusió, futbol i solidaritat que mai.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITÓS   BAGES  
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebrarà la quarta Jornada Empresarial
ST. FRUITÓS
Comença la renovació de l’enllumenat públic de Pineda de Bages
SÚRIA
Avís per al comerç del centre urbà sobre la 23a Fira Medieval d'Oficis

ST. FRUITÓS
Felip Abadal, del Forn de Cabrianes de Sant Fruitós, reconegut com a millor artesà
ST. FRUITÓS
L’espectacle familiar “La volta al món en menys de 80 dies”, arriba a Sant Fruitós
ST. FRUITÓS
Es constitueix el Consell d’Infants de Sant Fruitós de Bages per al curs 2026-2027
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]