Dimarts 12 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Del 25 de juny al 12 de juliol tindrà lloc el Campus d'estiu que organitza TechLab Manresa
Quin paper juga l’enginyeria en l’art? Vols crear el teu puzle? Saps com es forma un fòssil i vols crear-ne un? Aquestes són algunes de les activitats que s’ofereixen des del TechLab Manresa de la UPC aquest estiu.
Del 25 de juny al 12 de juliol tindrà lloc el Campus d'estiu que organitza TechLab Manresa.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
22/05/2024 15:10
El BAXI Manresa cedeix massa i acaba perdent a Andorra
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
Els estudiants d’ESO que vulguin conèixer la relació entre l’art i la ciència i l’enginyeria poden apuntar-se al taller “Art i enginyeria” on realitzaran un seguit d’activitats que van des de la creació digital a la programació de robots, passant per un taller de cianotípia entre d’altres. Aquest taller tindrà lloc la setmana de l’1 al 8 de juliol en horari de matí.

Per als infants de primària, i amb la col·laboració amb el Museu de Geologia Valentí Masachs, es realitzaran dos tallers: “Els minerals amb els sentits” que tindrà lloc el 25 de juny i on aprendran a identificar els minerals utilitzant els cinc sentits i també veuran el funcionament d’una talladora làser per fer una caixa on col·locar una mostra dels minerals; per al dia 26 hi ha l’activitat “Què és un fòssil i com en puc fabricar” on descobriran com es formen els fòssils i com ens expliquen l’evolució de la vida al llarg del temps i també tindran l’oportunitat de crear el seu propi fòssil. També han programat dos tallers per apropar-los al disseny i a la fabricació digital. Aquests són “De vancances” on es pot personalitzar una placa acrílica acompanyada d’una base amb llums leds i “Crea el teu puzzle”. Les dates de realització són el 27 i el 28 de juny respectivament.

Com cada estiu també es realitza el taller “Recursos de robòtica enfocats al nou pla d'estudis” adreçat a tot el professorat de secundària que vulgui crear nous continguts en els camps de la robòtica, l’electrònica, la programació d’aplicacions, la impressió 3D, i altres tecnologies emprades a les aules. L’activitat està inclosa en el Pla de Formació Permanent del Departament d’Educació.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: TECHLAB   UPC 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Èxit de participació a la 9a edició del Fòrum Universitat Empresa de la UPC Manresa 2026
MANRESA
La transformació de la Fàbrica Nova avança
ACTUALITAT
Robòtica i arqueologia es fusionen a la UPC Manresa amb el repte 'UNEARTHED'

ACTUALITAT
Fòrum Digital posa en contacte talent tecnològic i empreses
ACTUALITAT
200 estudiants de secundària a la XII Copa Cangur de Matemàtiques
ACTUALITAT
Presentació de l’Informe 2024 de l’Observatori de la Recerca
Tirades socials de pistola i carrabina al Club Tir Precisió Manresa
Campionat d'Espanya d'atletisme sub16 per sel.leccions autonòmiques
El BAXI Manresa afronta un nou repte amb la visita a Fontajau
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
El cartell de l'ExpoBages
Sousa, subcampió d'Espanya sub23 en 10000mll


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]