Diumenge 01 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Fruitós impulsa una campanya d'apadrinament d'arbres per a recuperar els boscos de les Brucardes
Amb l'objectiu de retornar la vida a les zones de la urbanització de les Brucardes afectades per l'incendi del juliol de 2022, l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha engegat una campanya de reforestació on es vol implicar a la societat de forma activa a través de l'apadrinament d'arbres.
Sant Fruitós impulsa una campanya d'apadrinament d'arbres per a recuperar els boscos de les Brucardes.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez   
03/06/2024 10:10
Manresa intercanvia experiències d'innovació urbana amb tres ciutats italianes
El monjo de Montserrat Mons. Manuel Nin i Güell és nomenat Abat de Santa Maria di Grottaferrata
L’Ajuntament arranja la teulada de l’Escola Municipal de Música
200 estudiants de secundària a la XII Copa Cangur de Matemàtiques
Aquesta acció de reforestació es realitzarà en espais públics de la urbanització, principalment en illes interiors o en el perímetre de la franja cremada, i es plantaran com a mínim un centenar de roures i alzines, espècies autòctones de la zona. Els exemplars seran d'una mida d'entre 60 i 80 cm, una grandària suficient perquè s'adaptin a l'entorn i l'acció també inclourà un any de reg per aquestes espècies.

Per tal que tota la ciutadania pugui ser-ne partícip, des del consistori s'han establert dues modalitats de col·laboració, l'apadrinament i l'opció Fila 0. L'apadrinament consisteix a fer una aportació de 50 € per a poder replantar un d'aquests arbres. Els padrins i padrines seran els encarregats de plantar l'arbre en una jornada popular.

Pel que fa a la segona opció, la Fila 0, va dirigida principalment a empreses o col·lectius que vulguin fer una aportació d'un import superior als 50 € per a contribuir en aquesta causa. Fins al diumenge 15 de setembre, les empreses i particulars que vulguin participar en aquesta iniciativa poden fer la seva aportació omplint la documentació que trobaran AQUÍ.

El dissabte 19 d'octubre es realitzarà una jornada popular de plantada d'aquests exemplars, on hi podran prendre part tots els participants en la iniciativa qui podran plantar l'arbre que han apadrinat. Durant la matinal també es col·locarà una inscripció en un indret de la urbanització per recordar la seva col·laboració en aquest projecte.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITÓS   BAGES  
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament arranja la teulada de l’Escola Municipal de Música
BAGES
La DO Pla de Bages a la Barcelona Wine Week
ST. FRUITÓS
La Biblioteca de Sant Fruitós de Bages acull un cinefòrum

ST. VICENÇ
Sant Vicenç preveu estrenar la primera línia de bus urbà passat l’estiu
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament instal·la una tanca perimetral a l’entorn de la casa de Can Figueras
BAGES
Castellbell i el Vilar aprova una reorganització de l’equip de Govern
Com adaptar la llar al teletreball
Nous tallers de restauració de mobles i objectes
Ajudar els nens a pensar per ells mateixos
Solsona bonifica l’ICIO a tres obres considerades d’interès especial
El monjo de Montserrat Mons. Manuel Nin i Güell és nomenat Abat de Santa Maria di Grottaferrata
Manresa intercanvia experiències d'innovació urbana amb tres ciutats italianes
Memòria històrica del cooperativisme a través de vins emblemàtics
L’Ajuntament arranja la teulada de l’Escola Municipal de Música


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]