Dijous 06 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'alcalde dedicarà una jornada a visitar el barri de la Carretera de Santpedor
En el marc de la iniciativa “L’alcalde als barris”, el 13 de juny, Marc Aloy, farà visites a comerços, equipaments i veïnat, i mantindrà una trobada oberta a la ciutadania.
L'alcalde dedicarà una jornada a visitar el barri de la Carretera de Santpedor. Foto: Jordi Preñanosa

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
04/06/2024 16:42
Augmenta la probabilitat i extensió dels avisos per intensitat de pluja aquesta tarda i vespre
Mossos d'Esquadra i Guàrdia Civil detenen tres persones i n'investiguen una altra per sabotejar una via fèrria al Bages
Viladordis es prepara per una nova Festa Major
Sant Vicenç de Castellet inicia les obres de la nova comissaria de la Policia Local
L’alcalde de Manresa, Marc Aloy, visitarà el proper dijous 13 de juny el barri de la Carretera de Santpedor. Aquesta visita s’emmarca en la iniciativa “L’alcalde als barris” i té per objectiu mantenir un contacte més directe del màxim responsable municipal amb la ciutadania per tal de poder recollir propostes de millora provinents del veïnat, el comerç i les entitats.

La jornada de l’alcalde al barri de la Carretera de Santpedor començarà al matí amb visites a diferents comerços, equipaments i veïnat. D’aquesta manera podrà conèixer de primera mà la seva realitat. A la tarda, a partir de dos quarts de sis i fins les set, es portarà a terme una trobada oberta a la ciutadania al Centre d’Atenció Diürna d’AMPANS (c/ Bernat de Cabrera, 10-14).

Aquesta és la segona visita de tot un dia que l’alcalde fa a un barri de la ciutat, després de la feta a la Font dels Capellans. La iniciativa “L’alcalde als barris” està contemplada al Pla Director de Participació Ciutadana de l’Ajuntament de Manresa i es va iniciar després que el govern local ja realitzés una primera ronda amb les associacions de veïns i veïnes de la ciutat, en la qual es van recollir propostes relacionades sobretot amb el manteniment de l’espai públic.

Afavorir el contacte directe amb l’alcalde

Tal com s’exposa en el Pla Director de Participació Ciutadana, el programa “L’alcalde als barris” pretén ser un espai de participació d’àmbit territorial per afavorir la participació i el debat directe amb el màxim responsable municipal. Es tracta d’una iniciativa que ja funciona amb bons resultats en municipis com Les Franqueses, Esplugues de Llobregat, Rubí, Gavà, l’Hospitalet o Palafrugell, que té l’objectiu d’arribar a la població que no acostuma a participar a través dels canals existents o que no té l’hàbit de participar en entitats i col·lectius que habitualment sí que mantenen un contacte més estable amb l’administració.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MARC ALOY   MANRESA 
També et pot interessar:
SOCIETAT
El centre d’FP Fem Possible obre una nova edició del Cicle Formatiu de Grau Bàsic de Serveis Administratius
SOCIETAT
Els projectes juvenils del CAE consoliden el seu paper en l'acompanyament socioeducatiu d’infants i adolescents
MANRESA
L'Ajuntament de Manresa felicita Isabel Garcia Nieto pels seus 100 anys

MANRESA
Afectacions al trànsit i al servei de bus pel reforç del paviment dels carrers Saclosa i Cardenal Lluch
MANRESA
Tall de trànsit al carrer Dibuixant Joan Vilanova, en el tram entre la Ctra. de Cardona i el carrer Prudenci Comellas
ALTRES ESPORTS
Tirades socials al Club Tir Precisió Manresa
Sant Vicenç de Castellet inicia les obres de la nova comissaria de la Policia Local
Viladordis es prepara per una nova Festa Major
Mossos d'Esquadra i Guàrdia Civil detenen tres persones i n'investiguen una altra per sabotejar una via fèrria al Bages
Augmenta la probabilitat i extensió dels avisos per intensitat de pluja aquesta tarda i vespre
Camerata Granados porta ‘Una nit a l’òpera’ al 45è Cicle de concerts d’estiu de Solsona
En marxa les tasques de manteniment de la pista del Pavelló d'Esports Municipal de Sant Fruitós
Mercat Gourmand a Bagà i Gósol
Els projectes juvenils del CAE consoliden el seu paper en l'acompanyament socioeducatiu d’infants i adolescents


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]