Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Els Mossos d'Esquadra detenen cinc menors a Manresa implicats en diversos incidents
A dos dels detinguts se'ls acusa de robatori amb violència i assetjament a menors.
Els Mossos d'Esquadra detenen cinc menors a Manresa implicats en diversos incidents dels últims mesos.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
11/06/2024 12:50
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
Agents de la Policia de la Generalitat-Mossos d'Esquadra de la comissaria de Manresa van detenir, entre el 5 i el 7 de juny, cinc menors com a presumptes autors de robatoris amb violència i assetjament a altres menors. En els últims mesos, a la ciutat de Manresa, es van detectar diverses agressions grupals a menors d'edat. Els responsables serien un grup de menors que estarien relacionats amb robatoris amb violència, assetjament i agressions físiques.  
 
Un dels fets va ser el passat 5 de maig quan un menor de 13 anys va ser agredit per un grup d'unes set persones també menors d'edat. El van seguir a la sortida de l'institut i un cop sol un dels membres del grup li va arrencar violentament una cadena que portava al coll i un altre el va colpejar a la cara. A més, un dels components del grup va gravar l'agressió.
 
En un altre cas, des del març de 2023, un menor de 14 anys va patir de forma reiterada amenaces, insults i agressions físiques per part d'un mateix grup de persones. Segons la víctima, un dia anava caminant pel carrer i un grup de menors se li va acostar i el van agredir. En una altra ocasió, el mateix grup el va envoltar, colpejar i li van robar diners que portava en efectiu. A més, també es van posar en contacte amb ell per telèfon i el van insultar i amenaçar. Fets similars es van anar repetint al llarg d'1 any.
 
També, un altre menor de 14 anys va rebre amenaces i insults els últims mesos. Segons la víctima un grup de joves va intentar agredir-lo en més d'una ocasió a la zona on viu i a la sortida de l'escola. En aquest cas, van contactar amb la víctima a través de les xarxes socials per amenaçar-lo i intimidar-lo. A més a més, els autors, atemorien a les víctimes en què si els denunciaven les conseqüències serien pitjors. I per aquest motiu, els fets s'allargaven en el temps.
 
Gràcies a que finalment les víctimes es van decidir a denunciar els fets, i a les gestions d'investigació, els mossos van poder esbrinar que es tractava del mateix grup de menors. Tots ells resideixen a Manresa i alguns van als mateixos instituts que les víctimes. Entre el 5 i 7 de juny es van detenir a Manresa cinc menors d'entre 14 i 17 anys com a presumptes dels fets. Tots ells formen part del grup que va estar assetjant i agredint aquests menors i també podrien estar relacionats amb un incident del passat 1 de juny a la fira de les atraccions que hi havia al polígon dels Trullols. En aquests fets van colpejar a dos menors que es trobaven a la fira. La investigació continua oberta i no es descarta que puguin estar implicats en més fets. Tampoc es descarten més detencions d'altres menors implicats.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MOSSOS   FET DIVERS 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Detenen dos homes per sostreure barres d'alumini de tres remolcs
ACTUALITAT
200 persones s'han manifestat pels carrers de Manresa en una marxa antiracista
ACTUALITAT
Detenen quatre persones al Bages especialitzades en furts per distracció

ACTUALITAT
Els Mossos d'Esquadra detenen un home per cultivar marihuana
ACTUALITAT
Els Mossos d'Esquadra detenen vuit persones per agressions i aldarulls en una mesquita
ACTUALITAT
Denuncien un conductor per encalçar un vehicle policial de paisà quan intentava saltar-se un peatge
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]