Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Institut Mig-Món inaugura l'exposició 'Les nostres festes'
La sala Cal Balaguer del Porxo acull fins al diumenge 23 de juny l’exposició ‘Les nostres festes’, una mostra d’obres de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO de l’Institut Mig-Món sobre les principals celebracions de la vila. L’acte inaugural va tenir lloc el passat divendres 7 de juny.
L'Institut Mig-Món inaugura l'exposició 'Les nostres festes'. Foto: AJS

SÚRIA / Redacció/Sergi Vàzquez   
12/06/2024 21:25
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
Les obres de l’exposició ‘Les nostres festes’ han estat realitzades al llarg de l’actual curs amb els objectius de promoure la creativitat en diferents formats plàstics i audiovisuals, i estimular la interpretació artística sobre festivitats surienques destacades com les Caramelles, la Fira Medieval d’Oficis i la Festa Major, entre d’altres. A l’acte d’inauguració hi van assistir representants de l’Ajuntament i l’Institut Mig-Món, a més d’alumnes participants en el projecte i diferents membres de la Corporació Municipal.

La directora de l’Institut Mig-Món, Maria Rovira, i la professora coordinadora del projecte, Núria Ros, van remarcar que l’exposició és «una oportunitat» de projectar l’activitat de l’alumnat per tal que tingui una repercussió fora del centre i pugui arribar a tothom, complementant altres canals de difusió ja existents a internet i les xarxes socials.

Per la seva banda, el regidor de Cultura i Turisme, Albert Fàbrega, va explicar que la possibilitat de mostrar les obres realitzades al llarg del curs és «un valor afegit» per al centre i per a l’alumnat participant. A més d’expressar la «satisfacció» per la presència de l’exposició a Cal Balaguer del Porxo, Albert Fàbrega també va manifestar que «aquests espais són públics i estan a disposició de totes les escoles». Aquesta és la primera vegada que l’Institut Mig-Món protagonitza una exposició a Cal Balaguer del Porxo. La mostra es pot visitar en el següent horari:

Dissabtes, d’11.00 a 14.00 h i de 16.00 a 19.00 h.
Diumenges, d’11.00 a 14.00 h.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SÚRIA   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages celebrarà la quarta Jornada Empresarial
ST. FRUITÓS
Comença la renovació de l’enllumenat públic de Pineda de Bages
SÚRIA
Avís per al comerç del centre urbà sobre la 23a Fira Medieval d'Oficis

ST. FRUITÓS
Felip Abadal, del Forn de Cabrianes de Sant Fruitós, reconegut com a millor artesà
ST. FRUITÓS
L’espectacle familiar “La volta al món en menys de 80 dies”, arriba a Sant Fruitós
ST. FRUITÓS
Es constitueix el Consell d’Infants de Sant Fruitós de Bages per al curs 2026-2027
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]