Dimarts 24 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament homenatja els equips sèniors del Club Patí Manresa i el Covisa Manresa
L’equip sènior femení del Club Patí Manresa ha fet història i ha aconseguit l’ascens a la Nacional Catalana, l’equivalent a la segona divisió estatal. El sènior masculí també ha estat homenatjat ja que ha aconseguit l’ascens a segona catalana. El Covisa Manresa de futbol sala, malgrat no haver assolit l’ascens de categoria, ha fet una extraordinària temporada amb la consecució del títol de lliga.
L'Ajuntament homenatja els equips sèniors del Club Patí Manresa i el Covisa Manresa.

ESPORTS / Redacció/Sergi Vàzquez   
26/06/2024 21:54
Participada Cursa de la Dona de Manresa, que ara es diu "Memorial Txell Fusté"
Empat sense gols però amb opcions clares del Manresa a L’Hospitalet
El CN Manresa perd contra el Dos Hermanas i complica les opcions d’ascens
Models per millorar la qualitat de l'aigua potable
El Saló de Sessions de l’Ajuntament de Manresa ha estat escenari  de dues recepcions a tres equips manresans que han aconsegui t uns excel·lents resultats esportius durant la darrera temporada: els equips sènior femení i masculí  del Club Patí Manresa i l’equip sènior masculí del Covisa Manresa de futbol Sala. Les delegacions dels dos clubs han estat rebudes per l’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, i el regidor d’Esports, Anjo Valentí Moll.

La primera recepció s’ha fet als equips sèniors del Club Patí Manresa. L’equip sènior femení d’aquesta entitat, en la darrera temporada ha fet història, aconseguint l’ascens a la Nacional Catalana, l’equivalent a la segona divisió estatal, una gran fita per al club manresà en els seus vint anys d’existència. Per la seva banda, l’equip masculí del seu club, ha aconseguit l’ascens a Segona Catalana. La delegació del ha estat encapçalada pel seu president, Joan Ontiveros Torres, i amb l’assistència de tècnics i integrants dels dos equips.

La segona recepció s’ha fet al primer equip masculí del Covisa Manresa de Futbol Sala que es va proclamar campió de lliga del grup 3 de la Segona Divisió B. Malgrat no haver pogut assolir l’ascens a la Segona Divisió, el club manresà ha fet una excel·lent temporada. La delegació del Covisa Manresa FS ha estat representada pel seu president, Pere Joan Pusó, i l’assistència  de l’equip tècnic i bona part de la plantilla de jugadors.  En ambdues recepcions, l’alcalde i el regidor han felicitat els dos equips per la seva trajectòria esportiva i per fer d’ambaixadors de la ciutat. Els actes han finalitzat amb fotografies de família.   



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ESPORTS  
També et pot interessar:
FUTBOL
Empat sense gols però amb opcions clares del Manresa a L’Hospitalet
ATLETISME
Nuria Tarragó , campiona catalana de Trail
ATLETISME
Les formacions sub16 de l'Avinent es llueixen en el català de clubs

ATLETISME
Adrià Caso, 7è en l'estatal sub18
FUTBOL
El Centre d'Esports Manresa líder provisional de Tercera
FUTBOL
Partidàs del Covisa Manresa que surt del descens per primer cop en tota la temporada
Tirada social de pistola estàndard plus al Club Tir Precisió Manresa
El CN Manresa perd contra el Dos Hermanas i complica les opcions d’ascens
Nuria Tarragó , campiona catalana de Trail
Un regal de la natura
El Vermut Caramellaire aplega totes les colles en l'inici del compte enrere per a la gran festa
Empat sense gols però amb opcions clares del Manresa a L’Hospitalet
Navarcles es prepara per viure una nova edició de la Fira de l’Abat, el 28 i 29 de març
Sant Fruitós de Bages recupera el llegat de l’artista Coloma Medina


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]