Dilluns 10 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Yolanda Sola entoma la direcció de l’Escola Montserrat de Sant Vicenç
Dani Mauriz, titular de l’Escola, es mantindrà en l’equip d’estratègia, relacions institucionals i fent classes, mentre ho combina amb el seu càrrec d’alcalde del municipi.
Yolanda Sola entoma la direcció de l’Escola Montserrat de Sant Vicenç de Castellet.

ST. VICENÇ / Redacció/Sergi Vàzquez   
13/07/2024 08:52
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
L’Escola Montserrat de Sant Vicenç de Castellet, dedicada a la Formació Professional, tindrà Yolanda Sola com a nova directora a partir de l’1 de setembre. L’actual director i titular del centre, que actualment és també alcalde del municipi, es mantindrà en l’equip d’estratègia i relacions institucionals de l’Escola, però ha decidit fer un pas al costat per deixar la gestió diària en mans de Sola en el marc d’una reestructuració organitzativa per continuar millorant l’atenció a alumnat i famílies.

Yolanda Sola va estudiar Ciències Empresarials i, al llarg de més de vint anys, va treballar a l’empresa privada en l’àmbit econòmic i financer. El 2016 va començar a compaginar la seva feina  amb unes hores com a docent a l’Escola Montserrat i, des de fa cinc anys, s’hi va incorporar de ple com a responsable de la gestió econòmica i docent de comptabilitat, emprenedoria i gestió econòmica en diferents cicles formatius. Assegura que entomar la direcció de l’Escola és “un nou repte que emprenc amb molta il·lusió. És una gran responsabilitat i alhora una magnífica oportunitat per aportar tot el que he après al llarg de la meva carrera” i afegeix que “estic decidida a donar el millor de mi mateixa per assegurar que l'Escola Montserrat continuï sent una referència educativa en el nostre territori”.

Dani Mauriz explica que la seva decisió es deu a la voluntat d’implantar alguns canvis per continuar millorant la gestió de l’escola i remarca que “des de la meva funció de titular, seguiré treballant cada dia en temes estratègics, com selecció de personal, comunicació i màrqueting, relacions institucionals i d’empreses, relacions amb altres centres educatius i/o universitaris. I també continuaré fent algunes hores de classe, potser alguna més de les que feia ara”. De Yol Sola assegura que “té tots els coneixements, actituds i aptituds, l’experiència suficient, i una gran capacitat de gestió. A part de ser una gran persona i tenir una gran implicació i ganes d’aprendre encomiables”.

La nova directora, que serà oficial a partir de l’1 de setembre, explica que des que va començar a treballar a l’Escola Montserrat “ha estat una etapa molt enriquidora. M’agrada estar envoltada de joves, m’agrada ajudar-los, tant en l’àmbit educatiu com en el seu creixement com a persones, m’agrada veure com aprenen. Era una vocació que tenia amagada”.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ESCOLA MONTSERRAT   SANT VICENÇ   BAGES 
També et pot interessar:
ST. VICENÇ
Sant Vicenç de Castellet renova 570 punts de llum amb tecnologia LED
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
BAGES
Castellbell i el Vilar adquireix un nou vehicle per a la Guàrdia Municipal

ST. VICENÇ
Sant Vicenç de Castellet inicia les obres de la nova comissaria de la Policia Local
ST. FRUITÓS
En marxa les tasques de manteniment de la pista del Pavelló d'Esports Municipal de Sant Fruitós
ST. VICENÇ
Joan Anton Català, serà el ponent de la Nit de l’Impuls Empresarial de Sant Vicenç de Castellet
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Empats sense gols a Santa Coloma
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]