Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El concert de Buhos omple Calaf per Festa Major
Es va celebrar del 6 al 9 de setembre amb una bona participació en totes les activitats. La pluja va fer acte de presència les dues primeres nits però els calafins i calafines no es van retirar de la festa.
El concert de Buhos omple Calaf per Festa Major.

ANOIA / Redacció/Sergi Vàzquez   
18/09/2024 13:14
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
La Festa Major es va desenvolupar sense incidents i les diverses activitats van atraure des del públic més jove fins al més gran. A causa de la meteorologia el divendres a la nit es va haver de suspendre el concert de Les Coco, però a partir de la 1 h la festa va continuar amb el Ceba DJ, el qual va tornar a actuar la nit de dissabte a l’hora que ho havia de fer la DJ Trapella, que no va poder venir per motius personals.

Per segon any consecutiu la persona encarregada de llegir el pregó va ser una calafina que se’n va anar a viure fora fa anys. La pregonera, Ascen Carrasco Rodríguez, que treballa com a funcionària internacional de Nacions Unides a Suïssa des de fa deu anys, va destacar l’estima que sent per Calaf i la seva gent, emfatitzant el sentiment de pertinença a una petita comunitat.

La Festa Major d’enguany va posar en valor el talent local des de la primera nit, que va comptar amb l’actuació del grup calafí The Buckets Brothers i del Ceba DJ (Guillem Busquet) a la plaça dels Arbres. Les altres propostes musicals van ser Buhos, En Tol Sarmiento, l’Orquestra Gira-Sol, el grup de versions La Tropical, la Cobla Maricel i l’Orquestra Metropol. A més, Els Atrapasomnis van presentar l’espectacle infantil ‘El Planeta Violeta’.

Les entitats culturals calafines van participar activament en la Festa Major amb diferents propostes, com la cercavila, la ballada de la Metredansa, l’obra de teatre ‘El Mètode Grönholm’, el bingo o el correfoc. Així mateix, durant la Festa Major es van poder veure diverses exposicions artístiques: de ceràmica de les germanes Prat, de Ramon Sala i Coy (1924-2024) i ‘Ratlla blanca’ de Ramon Puigpelat.

Pel que fa a l’àmbit esportiu, les entitats del municipi van organitzar diverses activitats. Des de la Unió Esportiva Calaf es va fer un partit de futbol sènior femení contra el F.C. Pirinaica (1-3) i un sènior masculí contra el CF Font dels Capellans, mentre que el Club Vòlei Calaf va disputar un partit amistós contra Masters La Torre de Claramunt (3-0). Per la seva banda, el Club Tenis Taula Calaf va organitzar un torneig amateur i el Club d’escacs Calaf un torneig de partides ràpides.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CALAF   FESTA MAJOR 
També et pot interessar:
ANOIA
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
ANOIA
Aproven la licitació de les obres de rehabilitació de Cal Martorell
ANOIA
Calaf torna a dedicar una setmana a la gent gran

SOLSONÈS
Solsona reconeix Miquel Pérez Chimeno en el seu comiat com a hereu de les comarques lleidatanes
ANOIA
Calaf estrena el nou paviment del Pavelló Municipal
SOLSONÈS
El nivell 3 del Pla Alfa obliga a ajornar el castell de focs de l’inici de la Festa Major
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]