Divendres 27 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

S’inicia el nou curs escolar a l’Escola Montserrat
L’Escola Montserrat ha iniciat el curs 2024-2025 amb canvis significatius en l’organització i el seu model educatiu.
S’inicia el nou curs escolar a l’Escola Montserrat.

ST. VICENÇ / Redacció/Sergi Vàzquez   
29/09/2024 09:34
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
Destaca la incorporació de la nova directora, Yolanda Sola, que substitueix a Dani Mauriz, qui continuarà al centre com a titular, exercint funcions d’estratègia i relacions institucionals. Yolanda Sola ha expressat el seu entusiasme afirmant: “Estem molt emocionats de ser una vegada més una de les escoles amb més renom de la comarca. Iniciem el curs amb ganes, amb il·lusió per tot el que ens espera, i sobretot amb ganes de formar nous emprenedors competents i aptes per tirar endavant aquest món”.

Canvi curricular a tots els cicles formatius de Catalunya

Aquest any, els cicles formatius de l’Escola Montserrat, incloent-hi el de Màrqueting i Publicitat, s’adapten al nou currículum impulsat a nivell de tot Catalunya. Això suposa una revisió i actualització de les matèries per tal de garantir que els alumnes estiguin preparats per a les noves demandes del mercat laboral. En aquest context, s’ha donat èmfasi a matèries com la Llengua Catalana, amb l’objectiu de potenciar les habilitats comunicatives dels estudiants. “La comunicació és l’eina clau del màrqueting. És fonamental adaptar el missatge al públic objectiu, utilitzant un llenguatge ric i precís”, afirmen des del centre.

Nous professors i proximitat amb la comunitat educativa

Una altra novetat d’aquest curs ha estat la incorporació de nous professors, com Andrea, una antiga alumna que ara forma part del claustre. Yolanda Sola ha comentat al respecte: “Un dels trets característics de l’Escola Montserrat és el vincle proper entre professors i alumnes. Aquesta relació s’estén fins i tot més enllà de l’etapa escolar, ja que el centre té el costum d’incorporar antics alumnes al claustre quan es genera una vacant, valorant la seva experiència i formació posterior. Aquesta aposta per la proximitat i la confiança entre el personal i la comunitat educativa és un dels pilars de l’escola”.

Metodologia pràctica i enfocament laboral

Aprofitant l’inici de curs, el professorat de l’escola ha comunicat les noves metodologies d'ensenyament, on la pràctica predomina per sobre la teoria. “No hi ha millor forma d’aprenentatge que la de posar en pràctica allò que has après”, destaquen des del centre.

Èxit de la Formació Dual: 85% d'inserció laboral

L'Escola Montserrat també subratlla l'èxit de la seva Formació Dual, afirmant que el 85% dels alumnes surten amb feina després de completar les seves 1000 hores de pràctiques en una empresa. Aquesta metodologia obre les portes als estudiants al món laboral, facilitant la seva inserció professional un cop finalitzat el cicle formatiu.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ESCOLA MONTSERRAT   SANT VICENÇ   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
ST. FRUITÓS
L’ultrafondista Núria Picas oferirà la conferència motivacional “Ara o Mai”
ST. FRUITÓS
La ciutadania decideix el nom als parcs de Pineda de Bages

ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages mostra els lligams amb Sucre (Bolívia) amb una exposició fotogràfica
BAGES
Ordenança per regular l’ús dels patinets elèctrics
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages impulsa una nova formació de ràdio
Una cotorra a un arbre
Els Tirallongues donen el tret de sortida a la temporada a Manresa amb la Diada de Rams
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
Solsona Experience oferirà visites a la Torre de Peracamps
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]