Dilluns 10 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Nocturna Vinum obrirà la 29a Festa de la Verema del Bages
Establiments de Manresa i Artés seran protagonistes d'una nit plena de vins de la DO Pla de Bages, tapes gastronòmiques i activitats culturals.
La Nocturna Vinum obrirà la 29a Festa de la Verema del Bages.

BAGES / Redacció/Sergi Vàzquez   
30/09/2024 13:18
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
La Nocturna Vinum tindrà lloc aquest dijous 5 d'octubre, obrint així el programa d'actes de la 29a Festa de la Verema del Bages. Els locals de restauració i botigues especialitzades oferiran una gran varietat de vins de la Denominació d'Origen Pla de Bages, tapes gastronòmiques i música i activitats culturals per a tots els gustos.

Aquest esdeveniment pretén posar en valor la gastronomia i els vins del territori, amb un format pensat perquè el públic pugui degustar diferents tapes i vins a copes. Els preus per a aquesta edició seran: tapa més copa de vi per 5 euros, tapa més copa de vi premium per 7 euros. A més, s'oferirà un pack sopar amb tres tapes i tres copes de vi per 15 euros.

Algunes de les actuacions previstes aquest any són la demostració de construccions de barraques de pedra seca en miniatura a càrrec de Jaume Deu Roig, que tindrà lloc de 18h a 21h a Vinalium Manresa, l'exposició de fotos i objectes antics al rooftop de l'Hotelet Casa Padró, i a l'Espai Artium d'Artés, el duet Bob i el lladre maridaran la nit amb pop-rock català.

Establiments participants:
●     A Manresa: Rooftop de l'Hotelet Casa Padró, Vinalium Manresa, Vikings, Kursaal Espai Gastronòmic, La Pineda, El Celler del Bages, La Terrassa dels Carlins i Vermell.
●     A Artés: Espai Artium.

Tot a punt per la 29a edició de la Festa de la Verema del Bages

Amb aquesta activitat es posa en marxa la Festa de la Verema del Bages que enguany arriba a la seva 29a edició. La inauguració oficial es farà el divendres 5 d'octubre al Mas Pubill, el celler d'Entrebosc ubicat a Castellfollit del Boix. Allà es durà a terme un maridatge de vins de Castellfollit del Boix - dels cellers Grau i Grau i Entrebosc - i formatges de Cal Pujolet guiat pel sommelier Josep Pelegrin. Acte seguit, hi haurà un sopar a peu dret amb productes del Parc Rural de Montserrat i la DO Pla de Bages.

Durant el el cap de setmana 5 i 6 d'octubre, les activitats es desenvoluparan principalment a Artés: la Plaça Vella, la Plaça Padró, el Carrer Bassa d'en Serola, el Carrer Barquera i el Rocafort. Tastos de vins, actuacions, degustacions, fires i molt més. També hi haurà activitats arreu del territori com les visites guiades als cellers de la DO Pla de Bages i les visites al patrimoni vitivinícola de la Ruta del Vi DO Pla de Bages durant el matí del dissabte 5 d'octubre.

Podeu consultar el programa i fer reserves a festaveremabages.cat



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FESTA DE LA VEREMA 2024 
També et pot interessar:
BAGES
Matinal a divulgar el patrimoni vinícola de la Ruta del Vi

Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Empats sense gols a Santa Coloma
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]