Dimarts 03 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Reconeixement empresarial del Solsonès
Una seixantena de persones participen a la sisena edició de la vetllada organitzada per institucions i associacions empresarials.
Reconeixement empresarial del Solsonès.

SOLSONÈS / Redacció/Sergi Vàzquez   
17/10/2024 15:30
Nova derrota del Kids&Us Manresa a Vitòria
El CE Manresa topa amb la fusta i la solidesa de l'Olot en un partit sense premi
Tres podis de l'Avinent en el català de cros per a clubs
Primera victòria de la temporada al Pujolet del Covisa Manresa
En la seva sisena edició, la vetllada dels Reconeixements empresarials del Solsonès ha servit per distingir quatre negocis de Solsona d’àmbits ben diferents. La botiga centenària Cal Baldomero, el restaurant Fermín, la consulta de la fisiosexòloga Marta Galobardes i la Fundació Volem Feina van protagonitzar l’edició d’enguany, celebrada dijous passat al santuari del Miracle (Riner).  La solsonina Anna Serra i Sancebrià va recollir el reconeixement a la trajectòria de la botiga de queviures del carrer del Castell Cal Baldomero, de 111 anys d’història, i que regenta des de fa quaranta anys.

Anna Lozano, dinamitzadora del Gremi d’Hostaleria, va recollir el reconeixement destinat a Pere Tordesillas, del restaurant Fermín, obert des del 1971, com a establiment agremiat amb més antiguitat. Tordesillas destaca la importància d’agremiar-se per als establiments petits.

El reconeixement a l’activitat emprenedora va ser per a la fisiosexòloga Marta Galobardes, responsable de la consulta Marta.G, des d’on ofereix formació i teràpia per a disfuncions sexuals, sòl pelvià, dolor menstrual, l’embaràs i el climateri, entre d’altres.    

Finalment, la Fundació Volem Feina va ser reconeguda per la responsabilitat social, especialment pel seu objectiu principal, que és la reinserció sociolaboral amb un equip de treballadores socials, psicòlegs, monitors i tècnics.   

Una seixantena de persones, entre les quals hi havia el president del Consell Comarcal, Benjamí Puig, i l’alcaldessa de Solsona, Judit Gisbert, van assistir a aquesta vetllada, amenitzada musicalment per Eduard Gener i Montserrat Isanta i conduïda per Ester Vila, de Solsona Experience.

Coorganitzen els reconeixements empresarials l’Associació d’Empreses Solsonès, la UBIC de Solsona, el Gremi d’Hostaleria i Turisme del Solsonès i l’Ajuntament de Solsona i el Consell Comarcal a través de l’Agència de Desenvolupament Local.   



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SOLSONA  
També et pot interessar:
SOLSONÈS
Aproven modificar la normativa que feia perillar explotacions ramaderes
SOLSONÈS
Solsona aconsegueix les quatre Flors d’Honor de Viles Florides
SOLSONÈS
El 25 de novembre es reprèn la renovació del DNI i el passaport a Solsona

SOLSONÈS
Obert el concurs per dissenyar la coberta de la ‘Guia de serveis de Solsona i comarca’ 2027
SOLSONÈS
Solsona restaura les dues gàrgoles de la font gòtica de la plaça de Sant Isidre
SOLSONÈS
Se suspèn el Solsbirra Fest de Solsona d’aquest cap de setmana
La façana de darrere de La Buresa
El Ple aprova per unanimitat l'adhesió de l'Ajuntament de Súria al Pacte Territorial per a la Indústria
Nova derrota del Kids&Us Manresa a Vitòria
El CE Manresa topa amb la fusta i la solidesa de l'Olot en un partit sense premi
Tres podis de l'Avinent en el català de cros per a clubs
Les usuàries de l’Espai i els alumnes comparteixen cuina en el projecte ‘Fogons intergeneracionals’
La 10a Fira de la Carbassa de Calaf torna a omplir la plaça dels Arbres de visitants
Representants de salut mental participaran en la inauguració del nou Postgrau en Art i Cultura


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]