Dilluns 10 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament de Manresa se suma als actes de la 'Setmana dels Usos del Temps'
Es durà a terme el dijous 31 d’octubre a la plaça Neus Català a dos quarts de sis de la tarda. La ‘Setmana dels Usos del Temps’ és el principal esdeveniment internacional dedicat a promoure coneixement i bones pràctiques en polítiques del temps.
Imatge promocional de l’espectacle. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
27/10/2024 13:02
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Empats sense gols a Santa Coloma
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
L’Ajuntament de Manresa se suma als actes de la ‘Setmana dels Usos del Temps’ amb un espectacle que reflexiona sobre la conciliació familiar, les cures i la corresponsabilitat. Es podrà veure a la plaça Neus Català el dijous 31 d’octubre, a dos quarts de sis de la tarda. Sota el t&ia cute;tol de ‘Monòlegs a la Plaça’, Nus Teatre proposa un espectacle de carrer interactiu i participatiu amb el públic. En cas de pluja, l’espectacle es farà a la Plana de l’Om, a la mateixa hora.

La ‘Setmana dels Usos del Temps’ (‘Time Use Week’) és el principal esdeveniment internacional dedicat a promoure coneixement i bones pràctiques en polítiques del temps. A Catalunya, està coorganitzada per la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona, l’Àrea Metropolitana de Barcelona, la Diputació de Barcelona i la Barcelona Time Use Iniciative, i compta amb l’adhesió de diversos municipis del país.

A Manresa, el govern local ja fa un temps que desenvolupa polítiques per afavorir i facilitar la conciliació familiar, laboral i personal. El 2022 va posar en marxa el projecte ‘Temps X Viure’, una iniciativa que inclou casals d’estiu i de Nadal per a infants i joves, serveis de canguratge a la Ludoteca Ludugurus i a l’espai Lab_06 d’UManresa i el Conciliabus, un servei de monitoratge que acompanya els infants a l’escola amb bus, a peu o amb bicicleta.

Precisament, aquesta setmana, la regidora de Feminismes i LGTBI de l’Ajuntament de Manresa, Isabel Sánchez Pulido, ha presentat a Bercelona el projecte del Conciliabus,  en el marc dels actes de la ‘Setmana dels Usos del Temps’. El projecte ‘Temps x Viure’ està impulsat per la Regidoria de Feminismes i LGTBI de l’Ajuntament de Manresa i es porta a terme a través del Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD) Montserrat Roig. Compta amb el suport del Departament d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat de Catalunya, en el marc del Programa ‘Temps per Cures’, finançat pel Pla Corresponsables del Ministeri d’Igualtat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SETMANA DELS USOS DEL TEMPS   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Afectacions al trànsit aquest divendres a la rotonda de l'Avinguda dels Dolors amb el carrer Alcalde Joan Selves
SOCIETAT
El centre d’FP Fem Possible obre una nova edició del Cicle Formatiu de Grau Bàsic de Serveis Administratius
SOCIETAT
Els projectes juvenils del CAE consoliden el seu paper en l'acompanyament socioeducatiu d’infants i adolescents

MANRESA
L'Ajuntament de Manresa felicita Isabel Garcia Nieto pels seus 100 anys
MANRESA
Afectacions al trànsit i al servei de bus pel reforç del paviment dels carrers Saclosa i Cardenal Lluch
MANRESA
Tall de trànsit al carrer Dibuixant Joan Vilanova, en el tram entre la Ctra. de Cardona i el carrer Prudenci Comellas
Nou Atles de Varietats de Vinya de Catalunya
El conductor d'un turisme mor en una sortida de via a la BV-3008 a Fonollosa
Empats sense gols a Santa Coloma
El 3x3 de bàsquet de Solsona s’avança al 29 d’agost i estrena premis en metàl·lic
Catalunya es prepara per a la nit més màgica i fosca de l'estiu, més enllà de l'eclipsi
Es manté la previsió de pluges fortes dissabte a la tarda
Sant Fruitós posa en valor el patrimoni agrícola amb la restauració i exposició de peces històriques
Nova injecció de fons per reforçar les infraestructures de recerca de la UPC


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]