Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'alcalde dedicarà una jornada a visitar el barri de Saldes-Plaça Catalunya
En el marc de la iniciativa “L’alcalde als barris”, aquest dimecres 6 de novembre, Marc Aloy Guàrdia, visitarà comerços, equipaments i veïnes i veïns del barri. A la tarda, hi haurà una trobada oberta a la tota ciutadania.
L'alcalde Marc Aloy amb el regidor Lluís Vidal Sixto, als horts del Xup, durant la visita al barri. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
05/11/2024 12:22
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
L’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, dedicarà la jornada d’aquest proper dimecres, 6 de novembre, a visitar el barri de Saldes-Plaça Catalunya. Acompanyat del regidor d’Acció Comunitària, Lluís Vidal Sixto Orozco, durant el matí visitarà diferents equipaments, comerços i veïnat. La visita culminarà a la tarda q uan l'alcalde i el regidor mantindran una trobada oberta a tota la ciutadania. Serà a partir de les 17.30 h, al Centre Cívic Selves i Carner (carrer Bernat Oller, 14-16). L’objectiu d’aquesta jornada al barri és que els màxims representants institucionals mantinguin un contacte directe amb la ciutadania i poder recollir les seves propostes de millora pel barri.

Aquesta visita s’emmarca en la iniciativa “L’alcalde als barris” i està contemplada en el Pla Director de Participació Ciutadana de l’Ajuntament de Manresa i es va iniciar després que el govern local ja realitzés una primera ronda amb les associacions de veïns i veïnes de la ciutat, en la qual es van recollir propostes relacionades sobretot amb el manteniment de l’espai públic. La d’aquest dimecres serà la quarta jornada de la iniciativa “L’alcalde als Barris”. Les visites precedents han estat als barris de la Font dels Capellans, la Carretera de Santpedor i el Xup, amb una molt bona acollida.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MARC ALOY   MANRESA 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
FUTBOL
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
WATERPOLO
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa

LA FOTO DEL DIA
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
ACTUALITAT
Supercoop Manresa estrena ‘Basicoop’
MANRESA
La innovació en salut i social al Bages serà l'eix de la jornada de reflexió del col·lectiu 3Ct
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]