Dimecres 22 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'alcalde dedicarà una jornada a visitar el barri de Saldes-Plaça Catalunya
En el marc de la iniciativa “L’alcalde als barris”, aquest dimecres 6 de novembre, Marc Aloy Guàrdia, visitarà comerços, equipaments i veïnes i veïns del barri. A la tarda, hi haurà una trobada oberta a la tota ciutadania.
L'alcalde Marc Aloy amb el regidor Lluís Vidal Sixto, als horts del Xup, durant la visita al barri. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez   
05/11/2024 12:22
L'Ajuntament de Manresa trasllada al Palau Firal l'entrega de cites per al procés de regularització
El teatre Kursaal va celebrar els 7.000 dies
Les institucions de la Plataforma C-55 valoren l’anunci del Govern
La Unitat Docent de l'ICS Catalunya Central culmina una nova promoció
L’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, dedicarà la jornada d’aquest proper dimecres, 6 de novembre, a visitar el barri de Saldes-Plaça Catalunya. Acompanyat del regidor d’Acció Comunitària, Lluís Vidal Sixto Orozco, durant el matí visitarà diferents equipaments, comerços i veïnat. La visita culminarà a la tarda q uan l'alcalde i el regidor mantindran una trobada oberta a tota la ciutadania. Serà a partir de les 17.30 h, al Centre Cívic Selves i Carner (carrer Bernat Oller, 14-16). L’objectiu d’aquesta jornada al barri és que els màxims representants institucionals mantinguin un contacte directe amb la ciutadania i poder recollir les seves propostes de millora pel barri.

Aquesta visita s’emmarca en la iniciativa “L’alcalde als barris” i està contemplada en el Pla Director de Participació Ciutadana de l’Ajuntament de Manresa i es va iniciar després que el govern local ja realitzés una primera ronda amb les associacions de veïns i veïnes de la ciutat, en la qual es van recollir propostes relacionades sobretot amb el manteniment de l’espai públic. La d’aquest dimecres serà la quarta jornada de la iniciativa “L’alcalde als Barris”. Les visites precedents han estat als barris de la Font dels Capellans, la Carretera de Santpedor i el Xup, amb una molt bona acollida.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MARC ALOY   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
L'Ajuntament de Manresa trasllada al Palau Firal l'entrega de cites per al procés de regularització
MANRESA
El Casino acollirà a partir del 24 d'abril 'La fauna del Cardener'
MANRESA
El Museu de Manresa rep la donació del Cristall de Sant Valentí

MANRESA
El Casal de les Escodines i el Centre Cívic Selves i Carner presenten les activitats de primavera
FUTBOL
Jairo Molero no seguirà al Covisa Manresa
MANRESA
Les obres de La Bertrana, el nou projecte d'habitatge cooperatiu de Manresa, avancen a bon ritme
La Buresa i les roses de Sant Jordi
L'Ajuntament de Manresa trasllada al Palau Firal l'entrega de cites per al procés de regularització
AMPANS impulsa una jornada per atraure professionals en l’àmbit residencial i de llars
Les obres de La Bertrana, el nou projecte d'habitatge cooperatiu de Manresa, avancen a bon ritme
El teatre Kursaal va celebrar els 7.000 dies
Jairo Molero no seguirà al Covisa Manresa
El Casal de les Escodines i el Centre Cívic Selves i Carner presenten les activitats de primavera
La llegenda de Sant Jordi explicada pel Jan i la Júlia torna al pati del Kursaal aquest Sant Jordi


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]