Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament farà una donació de 6.000 euros per la catàstrofe del temporal DANA
L'Ajuntament de Súria farà una donació de 6.000 euros a Creu Roja, afegint-se a la campanya de recollida de fons per contribuir a atendre les necessitats generades per la catàstrofe del temporal DANA al País Valencià i altres comunitats. A la Casa de la Vila també es recolliran donacions de material que es faran arribar al centre logístic habilitat per distribuir els ajuts recollits pels ajuntaments.
L'Ajuntament farà una donació de 6.000 euros per la catàstrofe del temporal DANA.

SÚRIA / Redacció/Sergi Vàzquez   
07/11/2024 17:05
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
L’Associació Catalana de Municipis (ACM) i la Federació de Municipis de Catalunya (FMC) han recomanat prioritzar les donacions econòmiques a entitats reconegudes, atenent a les indicacions de les ONG implicades en l’emergència. Per a les persones que optin per donacions materials, la recollida es farà a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) de la Casa de la Vila, de dilluns a divendres feiners entre les 9.00 i les 14.00 h. Es recomana donar material relacionat amb tasques de neteja de fang i protecció sanitària bàsica, com mascaretes. L’Ajuntament de Súria es va afegir la setmana passada al dol oficial per les víctimes i les persones afectades per la catàstrofe, expressant també el seu suport als serveis d’emergència.

Adhesió sindical a l’aturada de deu minuts

La representació sindical de la plantilla de l’Ajuntament de Súria s’ha adherit a la convocatòria d’aturada de deu minuts que ha estat realitzada pels sindicats CCOO, UGT i USO a tots els centres de treball públics i privats, davant la catàstrofe de la DANA. Aquesta aturada tindrà lloc aquest divendres 8 de novembre a les 12.00 h. Coincidint amb l’aturada, es portarà a terme una concentració al davant de la Casa de la Vila, durant la qual es faran deu minuts de silenci.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SÚRIA   BAGES   DANA 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
La Policia Local realitza una campanya de control del consum d’alcohol i drogues al volant
ST. VICENÇ
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
ST. FRUITÓS
La Nit del Canet Kids i una sessió DJ al pavelló festa del Carnestoltes

BAGES
La Denominació d'Origen Pla de Bages ha estat present a Barcelona Wine Week 2026
ST. FRUITÓS
Els alumnes del programa “Tastet d’oficis” inicien les pràctiques en empreses
BAGES
El Consell Comarcal del Bages engega els tallers de teatre “Àvies del segle XXI”
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Fotografia de detall de l'incendi del carrer Santa Llúcia de Manresa
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
Golejada al cuer i salt al tercer lloc de la classificació
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
La regidoria d’Educació de Solsona convoca una nova edició dels exàmens oficials de Cambridge


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]