Dimarts 03 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Viladordis organitza la primera Fira de Nadal
El 24 de novembre se celebrarà una Fira de Nadal a Viladordis amb tot un seguit d’actes que també tindran un caire solidari amb la Marató de TV3.
Viladordis organitza la primera Fira de Nadal.

LES PROPOSTES D'OCI / Redacció/Sergi Vàzquez   
11/11/2024 20:43
Nova derrota del Kids&Us Manresa a Vitòria
El CE Manresa topa amb la fusta i la solidesa de l'Olot en un partit sense premi
Tres podis de l'Avinent en el català de cros per a clubs
Primera victòria de la temporada al Pujolet del Covisa Manresa
El Casal de Viladordis organitza la seva primera Fira de Nadal. Serà el diumenge 24 de novembre de les 10 h a les 17 hores. Durant tota la jornada artesans, artistes, pagesia i empreses del barri i del seu entorn instal·laran parades d’articles de Nadal, decoratius i solidaris, i també productes de proximitat. Les parades estaran muntades a l’esplanada del costat del Casal. Encara està oberta la inscripció per als paradistes els quals es poden posar en contacte amb el Casal de Viladordis. Una Fira de Nadal de Viladordis solidària amb les malalties respiratòries La 33a edició de La Marató de 3Cat serà el diumenge 15 de desembre i es dedicarà a les malalties respiratòries.

Es tracta d’unes patologies que cada vegada tenen més afectació entre la població per factors ambientals, com la contaminació, i socials, com l'increment de l'esperança de vida. Amb aquest esperit solidari el mateix diumenge, a les 12 hores, hi haurà un concert de música Folk amb el grup T’Embolica la Troca que, amb el format de taquilla inversa, recollirà la totalitat de la recaptació destinada a la Marató. A les 14 hores, a la sala gran del Casal, se celebrarà un dinar solidari del que també es lliuraran els beneficis a la Marató. Els tiquets per al dinar es poden adquirir a través del web www.entrapolis.com fins el 18 de novembre. També hi ha l’opció de comprar-los directament al Casal de Viladordis els dissabtes 9 i 16 de novembre de 12 a 14 h i de 16 a 19h.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: NADAL 2024-25   VILADORDIS 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Viladordis està a punt per començar la Festa Major aquest divendres
MANRESA
Viladordis es prepara per una nova Festa Major
MANRESA
Treballs d'Aigües de Manresa per reparar dos esvorancs al carrer Viladordis

ACTUALITAT
Èxit de participants a la passejada geològica de Viladordis
ACTUALITAT
Èxit de participació a la segona Fira de Nadal de Viladordis
ACTUALITAT
Viladordis prepara la segona Fira de Nadal
La façana de darrere de La Buresa
El Ple aprova per unanimitat l'adhesió de l'Ajuntament de Súria al Pacte Territorial per a la Indústria
Nova derrota del Kids&Us Manresa a Vitòria
El CE Manresa topa amb la fusta i la solidesa de l'Olot en un partit sense premi
Tres podis de l'Avinent en el català de cros per a clubs
Les usuàries de l’Espai i els alumnes comparteixen cuina en el projecte ‘Fogons intergeneracionals’
La 10a Fira de la Carbassa de Calaf torna a omplir la plaça dels Arbres de visitants
Representants de salut mental participaran en la inauguració del nou Postgrau en Art i Cultura


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]