Divendres 27 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La ReFesta torna a Sant Fruitós de Bages per fomentar els hàbits de la reutilització i el reciclatge
El dissabte 23 de novembre, torna la Refesta a Sant Fruitós de Bages per tal fomentar els hàbits de la reutilització o el reciclatge entre petits i grans.
La ReFesta torna a Sant Fruitós de Bages per fomentar els hàbits de la reutilització i el reciclatge.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez   
12/11/2024 15:03
Dispositiu especial de trànsit de Setmana Santa 2026
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Portes Obertes per a futurs professionals de medicina i infermeria
Aquesta és la 10a edició que se celebra al municipi en el marc Setmana Europea de la Prevenció de Residus. A partir de les 10 del matí, i fins a 2/4 de dues del migdia, la plaça Onze de Setembre i el Cobert de la Màquina de Batre acolliran diferents propostes enfocades a la sensibilització ambiental i el foment de la reducció de residus mitjançant la reutilització.

Durant tot el matí la plaça acollirà el tradicional mercat d'intercanvi i de venda d'objectes de segona mà, on tothom qui ho desitgi podrà muntar una parada amb aquells articles que tingui per casa i que encara puguin tenir una segona vida: roba, joguines, parament de la llar, mobles, llibres... Totes les persones interessades a participar-hi han d'inscriure's, abans del 20 de novembre AQUÍ .

Per qualsevol dubte us podeu adreçar al correu electrònic  mediambient@santfruitos.cat o trucar per telèfon a l'Ajuntament al 93 878 97 00. Durant el matí s'oferiran tallers de manualitats enfocats a sensibilitzar a la mainada, i també xocolatada popular. La Setmana Europea de la Prevenció de Residus celebra activitats per tot el continent, del 16 al 24 de novembre, centrant-se enguany en el malbaratament alimentari.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITÓS   BAGES  
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
El Consell d’Infants del Bages celebra a Sant Fruitós de Bages el segon plenari
MANRESA
Impulsen una guia per acompanyar la diversitat afectiva, sexual i de gènere als centres educatius
ST. FRUITÓS
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari

ST. FRUITÓS
L’ultrafondista Núria Picas oferirà la conferència motivacional “Ara o Mai”
ST. FRUITÓS
La ciutadania decideix el nom als parcs de Pineda de Bages
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages mostra els lligams amb Sucre (Bolívia) amb una exposició fotogràfica
L'ombra d'un arbre de la Plaça Neus Català
Termini de sol·licitud de subvencions per a entitats i persones físiques
Sant Joan acollirà aquest dissabte una caminada solidària i accessible de la Fundació Barça
La infermera Anna Ramírez rep un dels Premis Antoni M. Badia i Margarit
Impulsen una guia per acompanyar la diversitat afectiva, sexual i de gènere als centres educatius
Una nova oportunitat lluny de casa per al BAXI Manresa
Mig miler de persones participen en la quarta Diada Esportiva Universitària
Manresa se suma a 'L'Hora del Planeta' i dissabte apagarà els llums ornamentals


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]