Dijous 01 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Segona de Jornada Comerç i Empresa de Sant Fruitós de Bages
Sant Fruitós de Bages ha celebrat aquest dijous la segona edició de la “Jornada Comerç i Empresa”, un acte dirigit el teixit econòmic del municipi per tal d'oferir-los un espai on trobar-se, fer xarxa, i al mateix temps disposar de noves eines i recursos.
Segona de Jornada Comerç i Empresa de Sant Fruitós de Bages.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez  
25/11/2024 18:16
El Kids&Us planta cara a Salònica
Manresa obre les inscripcions per participar a la Cavalcada de Reis 2027
El Servei Territorial de Cirurgia d’Althaia consolida el model de treball
Tres places per a Tresoreria, equipaments culturals i Escola de Música
Una cinquantena d’empreses,comerços, autònoms i emprenedors han pres part en aquest esdeveniment que aquest any girava entorn la sostenibilitat,  un factor clau per la competitivitat, pel posicionament en el mercat i per millorar la reputació com empreses compromeses i socialment responsables.

El contingut de la jornada, que s’ha celebrat a Sant Benet de Bages,  ha inclòs una presentació sobre la comunitat energètica del municipi, a càrrec de Josep Rosell, de OICOS Estratègia Ambiental, la dinàmica “Joc de cartes de la sostenibilitat a les pimes” ha estat la segona proposta, de la mà de Xavier Olivares director & mindshaker isotònia. La darrera proposta ha estat una conferència sobre reptes i oportunitats de la sostenibilitat a les pimes a càrrec de director general de Secartys i president de Sinergia, Jordi Ortiz.

L’acte ha finalitzat amb l’entrega de guardons en reconeixement a la trajectòria de les empreses i comerços del municipi. El guardó a l'empresa centenària local ha estat per a Frigorífics Ferrer i les empreses Aplicacions i components elèctrics, Tendals Fruitós i Graells So i LLums han estat reconegudes pels seus 25 anys de trajectòria.

La multinacional santfruitosenca ARaymond Tecnoacero  ha rebut un reconeixement especial pel seu compromís en la sostenibilitat, temàtica de l’edició d’enguany, ja que la multinacional ha fet una clara  aposta estratègica per la innovació i la sostenibilitat dels seus productes. Alhora també se’ls ha reconegut per ser guanyadors del 45è premi Guillem Catà dels Enginyers Industrials de la Catalunya Central.

La jornada ha estat possible gràcies a la col·laboració de Secartys, una associació empresarial centrada en la transformació digital i la sostenibilitat i al projecte Acelera Pyme per entorns rurals, que treballa per acompanyar als comerços i les empreses del municipi cap a la transformació digital.

En aquesta edició també hi ha pres part alumnes de 2n de batxillerat de l’Institut Gerbert d’Aurillac, qui han col·laborat en tasques de suport a l’esdeveniment, i alhora han pogut conèixer com s’organitza un esdeveniment des de dins i entrar en contacte amb el món empresarial local.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITÓS   BAGES 
També et pot interessar:
SÚRIA
Nova edició de la Marató de Donants de Sang
ST. FRUITÓS
Una trentena d’empreses participen en el tercer esmorzar empresarial de l’any
ST. FRUITÓS
La Setmana Jove de Sant Fruitós de Bages ofereix tallers, activitats d’oci i un gran concert

BAGES
Nocturna Vinum 2026 omplirà Manresa i Artés de vi, gastronomia i espectacles en directe
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages ampliarà la videovigilància a Pineda
SÚRIA
Súria acomiada les instal·lacions de la Biblioteca
El Kids&Us planta cara a Salònica
El carrer Guimerà moll de la pluja
Solsona convoca dues sessions informatives sobre els nous ajuts per a rehabilitar habitatges
Tercera jornada de lliga pel Covisa Manresa que aquest dissabte rep al FS Ripollet
Una trentena d’empreses participen en el tercer esmorzar empresarial de l’any
L'Ajuntament explicarà les ajudes del Pla de Barris per rehabilitar habitatges
La Festa de les Persones Grans de dissabte es trasllada a l'Anònima
Manresa homenatja l'artista Ferran Costa Duran amb una exposició participativa


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]