Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Solsona ofereix una conferència sobre la gestió del dol per festes
Les psicòlogues i psicoterapeutes especialistes en la matèria Maria Vila i Marina Garcia conduiran la sessió el 12 de desembre a la biblioteca.
Solsona ofereix una conferència sobre la gestió del dol per festes. Foto: AJS

SOLSONÈS / Redacció/Sergi Vàzquez  
07/12/2024 14:28
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
Oferir eines per gestionar millor el dol per la pèrdua d’una persona estimada en dates com les festes nadalenques és l’objectiu de la conferència “És Nadal i estic en dol”, que s’impartirà el 12 de desembre a les sis de la tarda a la biblioteca Carles Morató de Solsona. És una activitat oberta a tothom organitzada pel Servei d’Acompanyament al Dol, format per professionals de l’espai Matís, i la regidoria de Serveis Municipals.

Les psicòlogues i psicoterapeutes especialistes en acompanyament al dol Maria Vila i Marina Garcia oferiran un espai per reflexionar sobre el dol i compartir experiències per explorar què pot ajudar a viure aquests dies amb sentit. Per això la conferència també inclourà una part vivencial en què qui ho necessiti podrà connectar amb el seu dol de manera respectuosa i transformadora.

Ambdues ponents tenen experiència en processos de dol i pèrdua i són docents a l’Institut Superior d’Estudis Psicòlògics (ISEP). Així mateix, Maria Vila és pscicooncòloga de l’Associació Ginesta i Marina Garcia, docent de la Universitat Internacional de Catalunya (UIC). Aquesta sessió és fruit de la col·laboració de l’espai Matís amb l’Ajuntament de Solsona per mitjà del Servei d’Acompanyament al Dol, creat el 2020 per trencar el tabú social de la mort i ajudar a fer el dol. Els Serveis Funeraris municipals col·laboren en aquest procés per a qui ho requereix.  

Conferència “És Nadal i estic en dol”
Dia: dijous 12 de desembre
Hora: 18 h
Lloc: saló de les Homilies d’Organyà de la biblioteca Carles Morató
Entrada: lliure i sense reserva prèvia



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SOLSONA   NADAL 2024-25 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
Solsona commemora el 28J amb activitats per reivindicar la diversitat a la ruralitat
SOLSONÈS
Solsona incrementa fins a 8.000 euros l’ajut per habitatge rehabilitat
SOLSONÈS
Neix la xarxa “Aquí, pots” d’establiments i espais públics de Solsona on acudir en casos d’urgència

SOLSONÈS
Oberta una nova convocatòria d’ajuts per crear, modernitzar i consolidar negocis a Solsona
SOLSONÈS
Convocatòria per contractar una persona encarregada d’equipament cultural
SOLSONÈS
Crida als amants de la poesia per participar a un recital col·lectiu
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]