Dilluns 03 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Comença a activar-se a Solsona la xarxa mòbil de nova generació
La ciutadania pot trucar a un telèfon gratuït en cas d’incidències amb els canals de TDT.
Comença a activar-se a Solsona la xarxa mòbil de nova generació. Foto: AJS

SOLSONÈS / Redacció/Sergi Vàzquez  
21/02/2025 10:51
La Festa Major d’Artés inaugurarà el renovat espai exterior de Cal Sitges
Castellbell i el Vilar prepara una Festa Major amb més música i noves activitats familiars
Ofegament mortal d'un banyista a la piscina municipal de Jorba
El CN Manresa suma varies finals competint amb l'èlit de la natació estatal
Segons informa a l’Ajuntament l’entitat Llega700, les properes setmanes començarà a Solsona la implantació dels serveis de telefonia mòbil de nova generació, 4G i 5G, sobre les bandes de 800 i 700 MHz, respectivament. Aquesta nova tecnologia ha de permetre accedir a serveis de dades mòbils d’alta velocitat, millorar la cobertura dins els edificis i ampliar l’extensió geogràfica.

És possible que la posada en funcionament de l’emissió mòbil 4G i 5G a les bandes de 800 i 700 MHz en alguns casos generi incidències amb els canals de TDT. Llega700 és l’entitat gestora encarregada de garantir la compatibilitat de la xarxa mòbil amb la televisió digital terrestre i solucionar qualsevol afectació en la recepció del servei. En cas que la ciutadania tingui algun problema amb la recepció del senyal de TDT durant els propers sis mesos, se l’atendrà al telèfon gratuït 900 833 999 i a l’adreça de correu electrònic ayuda@llega700.es. També pot consultar el web www.llega700.es.

El desplegament dels serveis de telefonia de nova generació, anunciat per les operadores Telefónica, Vodafone i Orange, s’emmarca en el Reial decret 579/2019, d’11 d’octubre, a partir del qual es van alliberar les freqüències entre 694 i 790 MHz (canals 49 al 60 d’UHF). A partir d’aquell moment, aquestes freqüències es van assignar a les operadores de telefonia mòbil per als serveis de nova generació.   Entre les millores de la nova xarxa hi ha la millora de la cobertura, així com la facilitat d’introducció de nous serveis en l’àmbit empresarial i de les administracions públiques, com aplicacions amb un alt contingut multimèdia o l’ús de la videotrucada, entre d’altres.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SOLSONA   XARXA MÒBIL 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
Impulsen una cursa antiracista a Solsona per combatre els discursos d’odi
SOLSONÈS
S’obren les inscripcions als casals gratuïts de setembre de Solsona, Olius i Torà
SOLSONÈS
El Projecte Escola-Empresa connecta 420 joves amb les oportunitats laborals

SOLSONÈS
Tornen les visites nocturnes de Solsona Experience amb “La nissaga dels Torroja: de Solsona al món”
SOLSONÈS
Solsona repara el deute històric amb el mestre Gaietà Ripoll
SOLSONÈS
Propostes finalistes dels pressupostos participatius de Solsona
Els usuaris puntuen amb un 7,5 l'atenció urgent hospitalària i amb un 8,5 l'atenció hospitalària
Catalunya enceta l'estiu amb el turisme com a impulsor de la contractació
Tirades socials al Club Tir Precisió Manresa
El CN Manresa suma varies finals competint amb l'èlit de la natació estatal
Tall de trànsit en un tram de la carretera de Santpedor, entre el carrer Valentí Almirall i la plaça de la Creu
La Fundació Santa Maria de Comabella adapta una llar compartida a Manresa
Castellbell i el Vilar prepara una Festa Major amb més música i noves activitats familiars
Ofegament mortal d'un banyista a la piscina municipal de Jorba


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]