Diumenge 10 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Fruitós de Bages celebra el Dia Internacional de les Dones
L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha teixit un programa de propostes per a tots els públics, entorn la commemoració del 8 de març, Dia Internacional de les Dones.
Sant Fruitós de Bages celebra el Dia Internacional de les Dones.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez  
03/03/2025 15:54
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Destinen 100.000 euros a impulsar la contractació indefinida de persones en atur amb formació
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a activar el Passaport Wine Bar
Jordi Hereu, ministre d'Indústria i Turisme, visita Sallent
El tret de sortida al programa d'actes serà el divendres 7 de març amb la celebració de l'acte institucional amb la lectura del manifest a la plaça de la Vila, a les 12 del migdia i a les 7 de la tarda. L'acte comptarà amb la participació dels alumnes de l’institut i també es mostraran treballs realitzats pels alumnes de les escoles del municipi i del Centre Ocupacional La Sagrera, entorn aquesta diada.

El dia 8 de març, dia de celebració del carnestoltes, en el concert jove s’ha apostat per a portar com a cap de cartell Les Caipirinyes, un grup de versions femení que farà ballar a tot el pavelló d’esports. El dilluns 10 de març, a 2/4 de 6 de la tarda, al Nexe Jove es podrà gaudir d’una tarda de “ Nexe & Chill” entorn la pel·lícula Little Women de Greta Gerwig. El dimecres 12 de març serà el torn de parlar de sexualitats en un taller al Nexe Jove, a partir de 2/4 de 6 de la tarda. La tarda del dijous 13 de març de març arriba la proposta esportiva de la setmana, amb una tarda de futbol femení al camp d’esports municipal a partir de 2/4 de 6. Cal inscriure’s prèviament al Nexe Jove.

El divendres 14 de març arriba la Nit de dones al Teatre Casal Cultural. Una vetllada oberta a tota la ciutadania on es podrà gaudir de l’espectacle “Ginecòleg? Encara no em toca!”, amb la monologuista Xènia Sellarés, tot sopant pinxos acompanyats de dues copes de vi. L'espectacle començarà a les 8 del vespre. Per accedir-hi cal comprar prèviament una entrada per 8 € a l’Àrea d’Atenció a les Persones (C. Padró) o per internet a AQUÍ, a partir del 6 de març. Un any més Sant Fruitós de Bages se suma a la campanya comarcal que enguany porta per lema “El talent no té gènere, les professionals tampoc”.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: DIA DE LA DONA   SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
BAGES
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a activar el Passaport Wine Bar
SALLENT
Jordi Hereu, ministre d'Indústria i Turisme, visita Sallent
NAVARCLES
El projecte de renovació de la plaça d’Aguilar, premiat al certamen estatal de la Casa de l’Arquitectura

BAGES
El Consell Comarcal dona veu als joves del Bages sobre Europa
BAGES
El Consell Comarcal impulsa a Callús una nova Trobada de Dones del Bages
SÚRIA
L'Escola Bressol Municipal Petit Estel obre el període de preinscripcions fins al 22 de maig
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Apps imprescindibles per organitzar un viatge perfecte
El primer equip del CE Manresa amb la copa
20 anys des que els Chupa Chups van deixar de ser catalans
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
El projecte de renovació de la plaça d’Aguilar, premiat al certamen estatal de la Casa de l’Arquitectura
Les Nits de la Duquessa presenta la seva edició 2026 amb dos concerts únics
'Ofici i activisme': Miriam Ponsa porta a la Sala Gran del Casino 25 anys de trajectòria


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]