La sessió ha tingut lloc en el marc del voluntariat que cada any l'alumnat de l’Escola Montserrat fa al Marroc, organitzada per l'Associació Sentidos, amb l'objectiu d'apropar les dues comunitats i trencar distàncies culturals. La coordinadora del cicle d’Integració social, Sònia Díaz, explica que "la facultat de Treball Social marroquina tenia molt interès a conèixer les nostres metodologies de treball participatives i promotores de l'autonomia de l'alumnat". El degà la facultat, Abdelmadek Aouish, va fer una rebuda institucional a la delegació bagenca i posteriorment es va dur a terme la jornada oberta als estudiants universitaris i al grup de l’Escola Montserrat. La reunió va concloure amb una àmplia sessió de debat que va donar lloc a un conjunt de recomanacions, entre les quals destaquen: millorar la cooperació entre institucions acadèmiques i associacions socials per oferir oportunitats de formació de camp als estudiants; la importància de capacitar l'alumnat per afrontar els reptes socials emergents; i beneficiar-se d'experiències internacionals d'èxit en l'àmbit de la integració social. Mohamed Ech Chigui, president de l'Associació Sentidos, impulsora de l’intercanvi, assegura que “va ser un èxit i ja estem treballant per a la pròxima trobada de cara l'any vinent".