Dimarts 04 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Exposició "Camins" de l'artista manresà Francesc del Río a MoMa
L’exposició és una selecció de les últimes peces de l’artista, que amb un llenguatge colorit, oníric i surrealista reivindica la imaginació i la fantasia com a acte de fe, una mirada a una altra realitat possible davant d’una sensació d’enfonsament global de la qual som contemporanis.
Exposició "Camins" de l'artista manresà Francesc del Río a MoMa.

CULTURA / Redacció/Sergi Vàzquez  
20/03/2025 14:59
La Festa Major d’Artés inaugurarà el renovat espai exterior de Cal Sitges
Castellbell i el Vilar prepara una Festa Major amb més música i noves activitats familiars
Ofegament mortal d'un banyista a la piscina municipal de Jorba
El CN Manresa suma varies finals competint amb l'èlit de la natació estatal
Dins les obres de la Clara Rival el món real es juxtaposa amb altres móns imaginaris, generant atmosferes que circulen entre el somni i la vigília, la naturalesa i l’arquitectura, el pastel i el fluorescent, entre l’existent i l’inexistent, com un exercici per trobar el que és fantàstic en el que és natural, en el que ens rodeja, un intent d’expandir la nostra capacitat d’observació, de mirar de veritat tot allò que ben sovint ens passa per alt. L’exposició és un recull de les últimes peces de l’artista, que amb un llenguatge colorit, oníric i surrealista reivindica la imaginació i la fantasia com a acte de fe, una mirada a una altra realitat possible davant d’una sensació d’enfonsament global de la qual som contemporanis.

Sobre l'artista
La Clara Rival va néixer a Buenos Aires (Argentina) l’any 1986. Va estudiar Arts Visuals a la Universidad Nacional de las Artes (UNA) i ha complementat la seva formació al costat d’artistes de renom com Silvana Lacarra, Margarita Garcia Faure i Kekena Corvalán. La seva obra ha estat exposada en llocs com el Salón de Exposiciones de la Legislatura de la Ciudad de Buenos Aires (Argentina), Tonalá i Galería Teukari (Mèxic) i The Brick Lane Gallery (Anglaterra). També ha participat en nombroses fires d’art com The Other Art Fair (Estats Units). Actualment viu a Barcelona i la representa la Galeria Ola (Espanya) i la galeria Hosting Art (França).

Horari i visites guiades:
L’exposició és de lliure accés i es pot visitar de dilluns a divendres de 9:30 a 13:30 h i de les 15:30 a les 20 h.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MOMA   ESPAI CULTURAL 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
MoMa New School organitza cursos intensius d’anglès aquest estiu
ACTUALITAT
MoMa Espai Cultural presenta una nova programaciód e 10 tallers culturals d'adults per l'estiu
CULTURA
MoMa Espai Cultural inaugura l’exposició “Artifici efímer” de l’artista manresà Joan Obradors

LES PROPOSTES D'OCI
MoMa Espai Cultural organitza un taller de creació literària
ACTUALITAT
MoMa Espai Cultural organitza una jornada de portes obertes
ACTUALITAT
MoMa Espai Cultural inaugura l'exposició "L'or o res" de l'artista Anna Crespo
Els usuaris puntuen amb un 7,5 l'atenció urgent hospitalària i amb un 8,5 l'atenció hospitalària
Catalunya enceta l'estiu amb el turisme com a impulsor de la contractació
Tirades socials al Club Tir Precisió Manresa
El CN Manresa suma varies finals competint amb l'èlit de la natació estatal
Tall de trànsit en un tram de la carretera de Santpedor, entre el carrer Valentí Almirall i la plaça de la Creu
La Fundació Santa Maria de Comabella adapta una llar compartida a Manresa
Castellbell i el Vilar prepara una Festa Major amb més música i noves activitats familiars
Ofegament mortal d'un banyista a la piscina municipal de Jorba


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]