Diumenge 02 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Front comú per demanar millores al servei de Correus
La petició s’ha traslladat en el marc d’una reunió al consistori castellvilarenc amb els responsables territorials del servei postal.
Front comú per demanar millores al servei de Correus.

BAGES / Redacció/Sergi Vàzquez  
26/03/2025 07:07
L’entorn del Monument a la Mineria s’omple en un emocionat homenatge a Pau Simon Garcia
El Servei Català de Trànsit prova una tecnologia amb intel·ligència artificial per detectar l'ús del mòbil al volant i el no ús del cinturó
L'absentisme laboral registra el seu nivell més alt de la sèrie històrica
Afectacions de trànsit al carrer Barreres, a partir de dilluns
Els Ajuntaments de Castellbell i el Vilar, Rellinars i Marganell han decidit sumar esforços i plantejar un front comú per demanar millorar al servei de Correus, que presenta deficiències històriques en tot aquest entorn. Aquesta voluntat s’ha fet explícita en el marc d’una reunió dels màxims responsables dels tres municipis amb els caps territorials del servei de Correus a la zona. Durant la trobada, celebrada a l’Ajuntament de Castellbell i el Vilar, s’han fet evidents els problemes recurrents del servei postal en l’entrega de les cartes certificades que, en moltes ocasions, arriben amb retard i suposen un perjudici econòmic per als veïns. Sobretot pel que fa als recàrrecs de les multes i dels impostos quan es reben fora de termini.

Mancances històriques

Les mancances del servei són històriques i, darrerament, s’han agreujat per la reestructuració de personal que està al capdavant de les oficines locals del territori. Els ajuntaments volen que se solucionin les deficiències del servei i, per això, proposen mantenir un diàleg permanent amb els responsables territorials del servei perquè s’introdueixin les millores pendents. En paral·lel, els consistoris també s’adreçaran als veïns i veïnes de les urbanitzacions per recordar-los la importància que cada finca disposi d’una bústia, individual o col·lectiva, per poder rebre la correspondència. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CASTELLBELL I EL VILAR   BAGES  
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
El Voilà aterra a Sant Fruitós amb un cap de setmana de música en directe
BAGES
Mig miler de persones converteixen el Pla de Lluna al Camí Ignasià en l'edició més multitudinària de la seva història
BAGES
L’Ajuntament de Callús s’oposa al projecte actual de la planta de biogàs de Sant Mateu de Bages

ST. FRUITÓS
L'Ajuntament de Sant Fruitós desmenteix les afirmacions difoses sobre el projecte del nou CAP
ST. FRUITÓS
La Policia Local de Sant Fruitós intensifica els controls de velocitat
BAGES
El Consell Comarcal reclama els trens semidirectes i al·lega contra el PLATER
El 6è Torneig d’Escacs Actius Joaquim Català registra un increment de participació i un alt nivell
L'absentisme laboral registra el seu nivell més alt de la sèrie històrica
Catalunya reforça les estratègies comunitàries per avançar cap a l'eliminació de les hepatitis víriques
El Servei Català de Trànsit prova una tecnologia amb intel·ligència artificial per detectar l'ús del mòbil al volant i el no ús del cinturó
El Voilà aterra a Sant Fruitós amb un cap de setmana de música en directe
Afectacions de trànsit al carrer Barreres, a partir de dilluns
Impulsen una cursa antiracista a Solsona per combatre els discursos d’odi
Els carrers Sant Joan Baptista de la Salle, Bonsuccés i tres més invertiran el sentit


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]