Diumenge 07 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Es posa en marxa Esport Base, el nou canal de retransmissions en directe d'esports en categories formatives
El canal s'estrena amb la retransmissió del 45è Torneig Obradors de futbol base que organitza el CE Puig-reig, aquest dijous i divendres.
Es posa en marxa Esport Base, el nou canal de retransmissions en directe d'esports en categories formatives.

ESPORTS / Redacció/Sergi Vàzquez  
30/04/2025 15:52
El Govern recomana el teletreball durant la visita del Papa Lleó XIV
Totes les finals del Play-off d'ascens avui en directe a Esport Central
Detenen dos homes per sostreure barres d'alumini de tres remolcs
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància
Amb l'objectiu de donar visibilitat a l'esport formatiu de casa nostra, Esport Base iniciarà les seves retransmissions aquest dijous a les 9h00 del matí amb la retransmissió del 45è Torneig Obradors. Un total de 18 clubs provinents de diferents punts de Catalunya prendran part en aquesta competició amistosa en les categories femenina i masculina. Dijous serà el torn de les noies i divendres dels nois. La retransmissió es podrà seguir també a TV Puig-reig.

Esport Base és un nou projecte de YOUCOM, que ja va posar fa dos anys en marxa la plataforma Esport Central, que ofereix cada setmana retransmissions en directe de futbol i futbol sala dels equips amateurs de la Catalunya central. L'objectiu d'Esport Base és "crear un espai de difusió, entreteniment i formació, donant protagonisme a jugadores, jugadors, entrenadors, familiars i aficionats de tots els esports i clubs de casa nostra", segons Sergi Vázquez, director del canal.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ESPORT BASE 
També et pot interessar:

Isdin, la protecció catalana contra el sol que arriba a mig món
Núvols amb llarga exposició
El Govern recomana el teletreball durant la visita del Papa Lleó XIV
Dimarts de Festa Major escollit per votació com a segon festiu local d’Artés pel 2027
Modificacions de trànsit per als vehicles autoritzats a causa de les obres al carrer Guimerà
Detenen dos homes per sostreure barres d'alumini de tres remolcs
Castellbell i el Vilar estrena les primeres cinc càmeres de videovigilància
Els vehicles autònoms: realitat o futur llunyà?


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]