Divendres 27 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament homenatja el Manresa Club Bàsquet Femení, equip campió de la Super Copa
La delegació del club manresà, encapçalada per la seva presidenta Nina Pont, ha estat rebuda per l’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, i el regidor d’Esports, Anjo Valentí Moll.
L'Ajuntament homenatja el Manresa Club Bàsquet Femení, equip campió de la Super Copa. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez  
30/04/2025 21:37
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
El Saló de Sessions de l’Ajuntament de Manresa ha acollit  l’acte de recepció de l’equip sènior del Manresa Club Bàsquet Femení, que ha aconseguit el títol de la Super Copa, la competició més destacada del bàsquet català. La delegació manresana, liderada per la presidenta Nina Pont Arnaiz, ha estat rebuda per l’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, i el regidor d’Esports, Anjo Valentí Moll.

Durant l’acte, tant l’alcalde com el regidor han expressat les seves felicitacions a les jugadores, al cos tècnic i a l’equip directiu per aquest èxit històric, ja que representa el primer títol aconseguit en la màxima categoria pel club femení manresà. Aquest triomf els permetrà competir en la Fase d’Ascens a la Lliga Femenina 2, que tindrà lloc del 22 al 25 de maig.

Manresa presentarà dilluns vinent a la Federació Espanyola de Bàsquet  la seva candidatura per optar a acollir aquesta fase com a ciutat amfitriona. Aquesta candidatura compta amb el suport de l'Ajuntament de Manresa posant a disposició el pavelló del Nou Congost per acollir els 3 dies de competició (dijous, divendres i dissabte) amb 4 partits cada dia, dos al matí i dos a la tarda, més el diumenge que es disputarà la Final a les 12 h del migdia. A banda també es posa a disposició les pistes d'entrenament de la pista poliesportiva Maria Ciuraneta Sannicolas del Complex del Vell Congost.

Una victòria en aquesta fase d’ascens seria la culminació brillant d’una temporada extraordinària. En aquesta competició, el Manresa Club Bàsquet Femení s’enfrontarà a equips de diverses comunitats autònomes, amb l'objectiu d'assolir l’ascens a la categoria de bronze a nivell estatal. El Manresa Club Bàsquet Femení va néixer el 2021, després de la desaparició del Bàsquet Joviat, amb la finalitat de preservar el llegat, l’experiència i els valors del seu predecessor. També vol recordar equips emblemàtics de la ciutat com el Font Vella Manresa o el Prica Manresa, que van ser referents als anys 80.

Amb l’objectiu de continuar creixent, el club ha impulsat aquest projecte de ciutat per potenciar l’esport femení i situar-lo al nivell que mereix. L’entitat aposta fermament per les dones, el talent femení i l’educació en valors com el treball, l’esforç, la humilitat i l’ambició a través de l’esport. Avui dia, el Manresa Club Bàsquet Femení és el club amb més jugadores federades de bàsquet femení a Catalunya, disposant de 24 equips i més de 240 jugadores.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BASQUET FEMENI   MANRESA 
També et pot interessar:
CULTURA
Els Tirallongues donen el tret de sortida a la temporada a Manresa amb la Diada de Rams
LA FOTO DEL DIA
Una cotorra a un arbre
MANRESA
Manresa estrena una ruta guiada en bicicleta pels espais patrimonials

MANRESA
L'Espai 7 del Casino repassarà els últims 50 anys de la ciutat de Manresa amb una exposició
LA FOTO DEL DIA
Reflexes al llac de l'Agulla
BÀSQUET
El Bàsquet Manresa obre un concurs per crear el nou logotip de la Fundació
Una cotorra a un arbre
Els Tirallongues donen el tret de sortida a la temporada a Manresa amb la Diada de Rams
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
Solsona Experience oferirà visites a la Torre de Peracamps
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]