Dijous 24 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Tall de trànsit al carrer Lluís Millet, entre el carrer de la Pau i el Camí Vell de Santpedor, dimarts
Es faran treballs de millora de la xarxa de clavegueram del carrer Lluís Millet, incloses dins el projecte d’urbanització del Polígon 2 del Pla Parcial la Parada (Nova residència d’Ampans). L'accés amb vehicle a l'escola La Séquia, al carrer del Camí Vell de Santpedor, es farà des de l'avinguda Bases de Manresa o des del carrer Zamenhof.
Projecte de nova residència d'Ampans a la zona de la Parada de Manresa. Foto: AMPANS

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez  
03/05/2025 11:29
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe
L’Ajuntament de Manresa informa que dimarts vinent, 6 de maig, es faran treballs de millora a la xarxa de clavegueram al carrer Lluís Millet, una actuació que s’emmarca dins el projecte d’urbanització del Polígon 2 del Pla Parcial la Parada (Construcció de la nova residència d’Ampans), i que  tindran les afectacions al trànsit següents:

-         Es tallarà el trànsit de vehicles del carrer Lluís Millet en el tram entre el carrer de la Pau i el Camí Vell de Santpedor, cruïlla amb el carrer Camí Vell de Santpedor inclosa.
-       Es mantindrà el sentit de circulació invertit del carrer Joana Herms en el tram entre el carrer Amadeu Vives i el carrer Lluís Millet, de manera que els vehicles accediran al carrer Joana Herms des de l'avinguda Els Dolors i el carrer Amadeu Vives.
-        El trànsit d'uns trams del carrer Lluís Millet i del carrer Camí Vell de Santpedor es regularan en "cul de sac", en concret:

Els vehicles accediran i sortiran del carrer Lluís Millet, tram entre el carrer Joan Herms i Camí de Vell de Santpedor, des del carrer Joana d'Herms. Els vehicles accediran al Camí Vell de Santpedor, tram entre el carrer Amadeu Vives i carrer Lluís Millet, des del carrer Amadeu Vives i en sortiran per carrer Amadeu Vives i carrer Joana d'Herms. Els vehicles accediran i sortiran del Camí Vell de Santpedor, tram entre el carrer Enric Morera i carrer Lluís Millet, des de la cruïlla amb el carrer Enric Morera.

-        L'accés amb vehicle a l'Escola La Sèquia, carrer del Camí Vell de Santpedor, es farà des de l'avinguda Bases de Manresa o des del carrer Zamenhof.

Pel que fa a les àrees de recollida de residus, els veïns del Camí Vell de Santpedor, números del 54 al 68, hauran de fer servir les àrees situades al carrer Joana Herms, atès que l'àrea de contenidors actual es retirarà provisionalment durant les obres a la cruïlla. L'àrea del Camí Vell de Santpedor núm. 43 es trasllada al carrer Enric Morera núm. 39 -41. És previst que l'afectació de trànsit a la cruïlla de carrer Lluís Millet amb el Camí Vell de Santpedor tingui una durada de tres setmanes.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: TALL DE TRANSIT   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
MANRESA
Treballs de construcció de la rotonda que connectarà l'avinguda de l'Esport amb el Passeig del Riu
MANRESA
Ajuts del Pla de Barris per mobilitzar 9,5 milions d'euros en la rehabilitació d'habitatges

MÀGIA
El setè Festival Màgic de Manresa tornarà dissabte a omplir de màgia el centre de la ciutat
MANRESA
Manresa celebra el Dia Internacional de les Persones Grans amb un mes d'activitats culturals
MANRESA
Aigües de Manresa i FORUM impulsen un projecte d'energies renovables en 108 habitatges públics
Tot veremant
L'Escola Paidos celebra el 55è aniversari amb una jornada per reconnectar la comunitat educativa
L'Arxiu Municipal digitalitza més de 13.000 documents dels seus fons documentals
La Biblioteca de Sant Fruitós de Bages s’omple de música amb el cicle “Amb veu pròpia”
L'Any Magí Fàbrega acaba amb una xerrada
Castellbell i el Vilar gairebé quadruplica l’índex de reciclatge
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]