Dimarts 10 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Castellbell i el Vilar instal·larà dues càmeres de seguretat lectores de matrícules aquest any
L’Ajuntament es reuneix amb el nou caporal de proximitat dels Mossos d’Esquadra al territori per avaluar els punts estratègics del municipi on instal·lar els dispositius.
Castellbell i el Vilar instal·larà dues càmeres de seguretat lectores de matrícules aquest any.

BAGES / Redacció/Sergi Vàzquez  
06/05/2025 15:06
L'Ajuntament de Manresa farà enderrocar l'edifici del carrer Santa Llúcia 27
El Museu de Manresa presenta públicament el seu fons fotogràfic per primera vegada
Digitalització dels dietaris històrics de la Biblioteca
Sentiment Casaments guanya per quart any, el premi Wedding Awards
Castellbell i el Vilar estrenarà aquest any les dues primeres càmeres de seguretat lectores de matrícules al municipi. El consistori, que té a punt una inversió de prop de 12.000 euros inclosa en el pressupost d’enguany, valora molt positivament poder disposar d’una eina preventiva que tindrà la coordinació dels Mossos d’Esquadra. Els detalls de la instal·lació i el funcionament de les dues càmeres s’han tractat en el marc d’una reunió tècnica sobre el terreny que ha comptat amb l’assistència de l’alcalde Adrià Valls, del regidor de Via Pública, Francesc Devant, i del nou caporal del grup de proximitat dels Mossos d’Esquadra, Ernest Centelles. En el marc d’aquesta trobada, també s’ha avaluat l’evolució dels fets delictius al municipi corresponents als darrers anys, que es mantenen estables i en què destaca la reducció notable del nombre de noves ocupacions.

Eina de prevenció

Les primeres càmeres de seguretat lectores de matrícules a Castellbell i el Vilar funcionaran les 24 hores del dia i estaran connectades al sistema informàtic dels Mossos d’Esquadra que en podran fer ús en casos en què es produeixin fets delinqüencials o bé s’investiguin determinats delictes. També ajudaran a reforçar la comunicació entre la Guàrdia Municipal i el cos dels Mossos d’Esquadra. El consistori preveu instal·lar més dispositius durant els pròxims anys. 



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CASTELLBELL I EL VILAR   BAGES  
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
L’atleta santfruitosenc Martí Serra Prat, campió d’Espanya sub-23 en salt de perxa
ST. FRUITÓS
La Policia Local realitza una campanya de control del consum d’alcohol i drogues al volant
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament arranjarà i posarà il·luminació a l’aparcament de davant de l’escola Paidos

ST. VICENÇ
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
ST. FRUITÓS
La Nit del Canet Kids i una sessió DJ al pavelló festa del Carnestoltes
BAGES
El fenomen natural ‘Flor de Sol’ torna a Castellbell i el Vilar el 17 de febrer
El carrer Guimerà amb tanques per les obres
Digitalització dels dietaris històrics de la Biblioteca
L'Ajuntament obre una enquesta per prioritzar les necessitats del Pla Municipal de Salut
Les biblioteques de Manresa impulsen un taller per fer memòria i recordar la ciutat d'abans
El Museu de Manresa presenta públicament el seu fons fotogràfic per primera vegada
ERC Santpedor reclama a Jordi Soteras que renunciï a l’acta de regidor
Sentiment Casaments guanya per quart any, el premi Wedding Awards
La IX Nit de l'Esport i la Cultura posa en valor un any més el talent, la trajectòria i el compromís


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]