Divendres 28 de novembre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El projecte Fem Òpera del Servei Educatiu del Kursaal farà pujar a l’escenari més de 900 alumnes
Interpretaran ‘De l’òpera al musical’ que portarà a l’alumnat de 14 centres educatius de la Catalunya Central a viatjar des del gènere operístic als musicals.
El projecte Fem Òpera del Servei Educatiu del Kursaal farà pujar a l’escenari més de 900 alumnes.

CULTURA / Redacció/Jordi Preñanosa  
13/05/2025 13:10
El teatre Kursaal acull una participada gala de presentació de la temporada
Es posa en marxa la nova semaforització a la cruïlla de l'avinguda dels Dolors
Solsona repartirà 650 euros entre els tres millors aparadors nadalencs
L’Ó de Món Sant Benet torna a renovar l’estrella Michelin per 13è any
La dotzena edició del projecte ‘Fem Òpera!’ del servei educatiu del Kursaal farà pujar fins divendres a l’escenari de la sala gran del Kursaal un total de 901 alumnes de secundària de 14 centres educatius de la Catalunya Central. En aquest projecte, l’alumnat viatjarà a través de l’evolució del gènere operístic amb l’espectacle ‘De l’òpera al musical’, que dirigeix David Pintó, amb dramatúrgia i lletres del mateix David Pintó i Sílvia Sanfeliu, i arranjaments i direcció musical d’Óscar Peñarroya. Estaran acompanyats a l’escenari amb els solistes Mar Maestu i Jordi Vidal, 7 músics en directe i un petit cor d’escena.

Impulsat des del Servei Educatiu del Teatre Kursaal de Manresa, el ‘Fem Òpera’ té com a objectiu principal la participació de l’alumnat en un espectacle d'òpera formant part del cor d'escena i acompanyats d’una orquestra en directe. ‘De l’òpera al musical’ és un passeig musical per l’òpera i el teatre musical, passant per diferents estils (òpera, opereta, òpera folk, musical...) i veient com molts musicals s’han inspirat i basat en òperes. Per exemple, el musical ‘Rent’ està basat en l’òpera ‘La Bohème’ o ‘Miss Saigon’ en l’òpera ‘Madama Butterfly’. Un espectacle en què no hi faltaran fragments de ‘Turandot’ de Puccini o ‘Nabucco’ de Verdi i en què els joves intèrprets descobriran alguns dels personatges més emblemàtics de la història de l’òpera com Carmen o Fígaro.

Les entrades per veure l’espectacle, que és obert al públic, es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per internet a la web www.kursaal.cat. El preu és de 8 euros, 5 € per als menors de 30 anys. Les funcions començaran a les 19 h.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: KURSAAL   TEATRE   CULTURA 
També et pot interessar:
CULTURA
El teatre Kursaal acull una participada gala de presentació de la temporada
MÚSICA
El Cicle d’Arrel portarà aquest dissabte al Kursaal el concert de Groovin’ CAT
CULTURA
La companyia Atalaya Teatro portarà aquest dissabte al Kursaal ‘El avaro’

LA FOTO DEL DIA
Els llibrets de la nova temporada del Kursaal ja han arribat
CULTURA
La sala gran del Kursaal acollirà aquest divendres un tribut a Pink Floyd
CULTURA
El Cicle Platea Jove acaba temporada aquest divendres al Teatre Conservatori
El carrusel a la plaça de Nadal
Tot apunt per la subhasta de pintures contra el càncer
Una nova xarxa interurbana millorarà els serveis d'autobús entre Manresa i diversos municipis
La veu del barri: què pensen realment els veïns de la Carretera de Santpedor?
La Policia Local frustra dues noves ocupacions en una edifici de la carretera de Vic
La companyia Atalaya Teatro portarà aquest dissabte al Kursaal ‘El avaro’
La Síndica de Greuges de Catalunya intervindrà en el Ple municipal del 18 de desembre
Manu Guix i Elena Gadel són els protagonistes del Concert de Nadal solidari que organitza AMPANS


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]