Diumenge 08 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El 2 de juny s'inicia el desplegament de l'última fase del nou model de recollida de residus
El nou model arribarà a tota la ciutat a finals de mes un cop s’hagi desplegat al Centre Històric. Les targetes es poden recollir a partir del 2 de juny al Mercat de Puigmercadal i els contenidors es tancaran el 25 de juny.
El 2 de juny s'inicia el desplegament de l'última fase del nou model de recollida de residus. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez  
27/05/2025 16:03
L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
Manresa ha acollit la primera edició de l'Escola d'Hivern de la Xarxa d'Ateneus Cooperatius
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
Manresa completarà el desplegament del nou model de recollida de residus a tota la ciutat durant aquest mes de juny. Es tracta de la 10a fase i última fase que suposarà la instal·lació de contenidors tancats al Centre Històric. La campanya informativa començarà el pròxim dilluns 2 de juny amb el repartiment de les targetes per obrir els contenidors així com també un cubell i bosses per a matèria orgànica, un fulletó i un magnètic informatius del nou model i de com separar els residus per a cada domicili. El material es podrà recollir fins al 21 de juny al Mercat de Puigmercadal (accés pel carrer Canal, 8) de dilluns a divendres de 9 a 19.30 h i dissabtes de 9 a 14 h.

A l’hora de recollir el material caldrà portar la carta que ja s’haurà rebut a domicili i escollir si el contenidor de la fracció resta es vol obrir el dilluns o el divendres. Els d’envasos i orgànica es poden obrir cada dia tants cops com es vulgui, sempre amb targeta. Aquests contenidors quedaran tancats el 25 de juny, mentre que els de paper i cartró i de vidre estan sempre oberts, com fins ara. Els carrers on ara s’implanta el nou model s’hi instal·len contenidors de càrrega posterior per l’orografia dels carrers i així facilitar el pas dels camions, que són més petits que els de càrrega lateral que fan la recollida a la resta de ciutat. Les xerrades informatives per als veïns i veïnes del Centre Històric es faran a l’Institut Escola Manresa (Muralla de Sant Francesc, 39). La primera tindrà lloc el dimecres 4 de juny a les 17 h i la segona es farà el dijous 12, a les 19 h.

Aquestes són les últimes xerrades previstes, si algun veí no ha pogut assistir a les anteriors, els animem a que aprofitin aquest oportunitat. A més dels carrers del Centre Històric, els nous contenidors tancats de càrrega posterior també s’instal·laran en alguns carrers dels barris de la Pujada Roja, la Guia, Tres Creus, Santa Caterina, Bellavista i Sol i Aire, on encara no s’hi havien implantat. Els veïns i veïnes d’aquests barris que encara no hagin recollit les targetes, igual que tots els de les fases anteriors, ho poden fer al mateix Mercat de Puigmercadal i a l’Oficina Municipal de Residus i Neteja (carrer del Bruc, 63-67). Els carrers on ara s’implantarà el nou model o bé es substituiran els contenidors antics pels nous.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: RECOLLIDA DE RESIDUS   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
MANRESA
Treballs a la vorera a l'avinguda de les Bases, entre els carrers Pere Vilella i Bernat de Sallent
FUTBOL
El Covisa Manresa ha tret un punt en la seva visita al Municipal de Canet de Mar

FOTOGRAFIA
Cinquanta anys de Foto Art en una exposició al Casino de Manresa
LA FOTO DEL DIA
Els edificis del centre de la ciutat guanyen visibilitat
MANRESA
El barri de la Mion-Puigberenguer serà el protagonista de l'onzena jornada de proximitat de l'alcalde
Vistes del Pirineu nevat des de Pineda de Bages
El Covisa Manresa ha tret un punt en la seva visita al Municipal de Canet de Mar
La pujada del streaming pot portar a cancel·lacions o pirateria
L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
Plantes d’interior més enllà de la decoració
La Upetita obre portes per presentar l’escola bressol a famílies interessades
Treballs a la vorera a l'avinguda de les Bases, entre els carrers Pere Vilella i Bernat de Sallent
Manresa ha acollit la primera edició de l'Escola d'Hivern de la Xarxa d'Ateneus Cooperatius


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]