Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El 2 de juny s'inicia el desplegament de l'última fase del nou model de recollida de residus
El nou model arribarà a tota la ciutat a finals de mes un cop s’hagi desplegat al Centre Històric. Les targetes es poden recollir a partir del 2 de juny al Mercat de Puigmercadal i els contenidors es tancaran el 25 de juny.
El 2 de juny s'inicia el desplegament de l'última fase del nou model de recollida de residus. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez  
27/05/2025 16:03
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
Manresa completarà el desplegament del nou model de recollida de residus a tota la ciutat durant aquest mes de juny. Es tracta de la 10a fase i última fase que suposarà la instal·lació de contenidors tancats al Centre Històric. La campanya informativa començarà el pròxim dilluns 2 de juny amb el repartiment de les targetes per obrir els contenidors així com també un cubell i bosses per a matèria orgànica, un fulletó i un magnètic informatius del nou model i de com separar els residus per a cada domicili. El material es podrà recollir fins al 21 de juny al Mercat de Puigmercadal (accés pel carrer Canal, 8) de dilluns a divendres de 9 a 19.30 h i dissabtes de 9 a 14 h.

A l’hora de recollir el material caldrà portar la carta que ja s’haurà rebut a domicili i escollir si el contenidor de la fracció resta es vol obrir el dilluns o el divendres. Els d’envasos i orgànica es poden obrir cada dia tants cops com es vulgui, sempre amb targeta. Aquests contenidors quedaran tancats el 25 de juny, mentre que els de paper i cartró i de vidre estan sempre oberts, com fins ara. Els carrers on ara s’implanta el nou model s’hi instal·len contenidors de càrrega posterior per l’orografia dels carrers i així facilitar el pas dels camions, que són més petits que els de càrrega lateral que fan la recollida a la resta de ciutat. Les xerrades informatives per als veïns i veïnes del Centre Històric es faran a l’Institut Escola Manresa (Muralla de Sant Francesc, 39). La primera tindrà lloc el dimecres 4 de juny a les 17 h i la segona es farà el dijous 12, a les 19 h.

Aquestes són les últimes xerrades previstes, si algun veí no ha pogut assistir a les anteriors, els animem a que aprofitin aquest oportunitat. A més dels carrers del Centre Històric, els nous contenidors tancats de càrrega posterior també s’instal·laran en alguns carrers dels barris de la Pujada Roja, la Guia, Tres Creus, Santa Caterina, Bellavista i Sol i Aire, on encara no s’hi havien implantat. Els veïns i veïnes d’aquests barris que encara no hagin recollit les targetes, igual que tots els de les fases anteriors, ho poden fer al mateix Mercat de Puigmercadal i a l’Oficina Municipal de Residus i Neteja (carrer del Bruc, 63-67). Els carrers on ara s’implantarà el nou model o bé es substituiran els contenidors antics pels nous.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: RECOLLIDA DE RESIDUS   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
MANRESA
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
NATACIÓ
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu

ACTUALITAT
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
MANRESA
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+
ACTUALITAT
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]