Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Els acordionistes del Pirineu completen la programació de Sons del Camí 2025
La mostra de la tradicional Trobada d’acordionistes d’Arsèguel se suma als noms ja anunciats de Jo Jet i Maria Ribot, Anaïs Vila, Pau Vallvé, The Tyets i Lax’n’Busto, els quals ja han exhaurit totes les entrades disponibles.
Els acordionistes del Pirineu completen la programació de Sons del Camí 2025. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez  
10/06/2025 12:53
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
La 12a edició del cicle de música Sons del Camí completa la seva programació amb la Mostra de la Trobada d’acordionistes del Pirineu a Manresa, que tindrà lloc el dijous 24 de juliol a les 21 hores als Jardins de la Cova de Sant Ignasi. Les entrades per aquesta mostra ja són a la venda, juntament amb la resta de concerts, als webs Sons del cami i el Kursaal.

Des de fa cinquanta anys, la població d'Arsèguel, a l’Alt Urgell, acull la Trobada d'acordionistes del Pirineu, el festival de música tradicional més antic de Catalunya i que forma part de la ruta de festivals de música tradicional de la Unió Europea. La seva ànima és el bagenc Artur Blasco, Creu de Sant Jordi (2001) i Premi Nacional de Cultura Popular (2004). Durant el concert, es podrà gaudir d'una mostra de diferents actuacions que constitueixen l'essència de la trobada amb acordionistes d’arreu, com Roman Ibanov (Rússia), Pietro Adragna (Itàlia), Simon Thoumir (Escòcia), Bozhidar Smilyamov (Bulgària), Antonio Rivas (Colòmbia), Joaquin Díaz (República Dominicana) i Cati Plana i el mateix Artur Blasco (Catalunya), entre d’altres.

Entrades exhaurides per Lax’n’Busto

L’esperat concert de Lax’n’Busto del dissabte 26 de juliol al pati del Palau Firal, amb el retorn de la formació històrica liderada per Pemi Fortuny, ja ha exhaurit totes les entrades disponibles, completant un aforament de 4.000 espectadors. El concert comptarà amb la presència de la banda de pop-rock català Juriol com a artistes convidats.

La venda d’entrades continua activa per a la resta de concerts programats: Jo Jet i Maria Ribot presentant  el seu “Ribera” als Jardins de la Cova de Sant Ignasi el 17 de juliol, Anaïs Vila mostrant ‘”Ara sempre” també als Jardins el dia següent, Pau Vallvé i la seva “Agorafília” al pati del Palau Firal el dissabte 19 de juliol, l’esmentada Mostra de la Trobada d’acordionistes del Pirineu i, finalment, el concert de The Tyets amb la seva nova gira “Cafè pels més cafeteros” , que tindrà a Dani6ix & IZZKID  com a artistes convidats el divendres 25 de juliol.

Els concerts de The Tyets i Lax’n’Busto que tindran lloc al pati del Palau Firal obriran portes a les 8 del vespre i comptaran amb servei de bar i restauració dins del mateix recinte. El cicle de concerts d’estiu Sons del Camí està organitzat per l’Ajuntament de Manresa i la Fundació Turisme i Fires de Manresa, compta amb la col·laboració de la Cova de Sant Ignasi i contribueix a reforçar el posicionament de Manresa com a final del Camí Ignasià.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SONS DEL CAMÍ   MANRESA  
També et pot interessar:
NATACIÓ
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
LA FOTO DEL DIA
La lluna il·lumina les nits
FUTBOL
L´internacional Pol Lopez, de la roma al Covisa Manresa

NATACIÓ
Els equips benjamins del CN Manresa de waterpolo, A i B, han competit al Campionat de Catalunya
MANRESA
El foc de la Flama del Canigó dona el tret de sortida a l'estiu a Manresa
LA FOTO DEL DIA
La parada de les Arnaules al mercat de la plaça de les Oques
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]