Diumenge 08 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament i l'Associació de Veïns de les Escodines renoven el conveni marc del barri
El consistori atorga una subvenció de 67.827 euros per col·laborar en el Programa de Desenvolupament Comunitari, amb l’objectiu de continuar fomentant i impulsant activitats socials i culturals en el barri per millorar la qualitat de vida dels veïns.
L'Ajuntament i l'Associació de Veïns de les Escodines renoven el conveni marc del barri. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez  
15/06/2025 12:31
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Sant Vicenç acollirà la sortida de la segona etapa de la Volta femenina
Recollida de residus porta a porta al centre per Carnaval
L’Ajuntament de Manresa i l’Associació de Veïns i Veïnes de les Escodines han renovat el conveni de col·laboració per a l’any 2025 amb l’objectiu de continuar fomentant i impulsant activitats socials i culturals en el barri per millorar la qualitat de vida dels veïns. L’acte de signatura, ha comptat amb l’assistència de l’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia: el regidor d’Acció Comunitària, Lluís Vidal Sixto Orozco;  la presidenta de l’AVV Escodines; Carme Carrió Salabarnada, i els representants de l’entitat veïnal, Conxita Serra Costa (vocal) i Pascual Romeo Felipe (tresorer).

Segons l’acord signat, l’Ajuntament de Manresa atorgarà una ajuda econòmica de 67.827 euros pel Pla de Desenvolupament Comunitari (PDC). Amb aquest conveni, es pretén treballar en diferents objectius per aconseguir que sigui un barri inclusiu, facilitar la participació activa i la convivència veïnal, fomentar l’educació, la cultura i facilitar eines que millorin l’ocupabilitat, i impulsar projectes socials d’atenció directa als col·lectius en risc d’exclusió social, entre d’altres eixos de treball al servei de la comunitat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ESCODINES   MANRESA  
També et pot interessar:
FUTBOL
El Covisa Manresa ha tret un punt en la seva visita al Municipal de Canet de Mar
FOTOGRAFIA
Cinquanta anys de Foto Art en una exposició al Casino de Manresa
LA FOTO DEL DIA
Els edificis del centre de la ciutat guanyen visibilitat

MANRESA
Manresa presenta la Fàbrica Nova com a projecte estratègic de ciutat en unes jornades europees
BÀSQUET
El BAXI Manresa visita el Hiopos Lleida, un equip en bon moment
BÀSQUET
El BAXI Manresa es veu superat pel Venècia al Nou Congost
Vistes del Pirineu nevat des de Pineda de Bages
El Covisa Manresa ha tret un punt en la seva visita al Municipal de Canet de Mar
La pujada del streaming pot portar a cancel·lacions o pirateria
L'Ajuntament de Manresa inaugura a la plaça Bages el local del nou servei de bicicletes elèctriques
L'incendi en un edifici del carrer Santa Llúcia de Manresa, el més destecat del diumenge
L'Ajuntament de Manresa reallotja a l'alberg 43 persones afectades per l'incendi del carrer Santa Llúcia
Plantes d’interior més enllà de la decoració
La Upetita obre portes per presentar l’escola bressol a famílies interessades


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]