Dilluns 09 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Consells abans d’invertir en un fons d’inversió
Els plans de pensions i els comptes d’estalvi es mantenen ferms com les opcions més escollides pels espanyols per a gestionar els seus diners.
Consells abans d’invertir en un fons d’inversió.

ECONOMIA / TOT Sant Cugat / AMIC  
21/06/2025 09:34
La mobilització atura el desallotjament del Bloc 8 de la Plaça Catalunya de Manresa
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Els plans de pensions i els comptes d’estalvi es mantenen ferms com les opcions més escollides pels espanyols per a gestionar els seus diners. Però  els fons d’inversió,  tot i que encara no arriben al nivell de les dues preferències principals, han guanyat terreny i ja són una alternativa a considerar. La principal virtut d’aquesta eina és la diversificació, que redueix el risc, ja que no es depèn d’un únic actiu. A més, ofereix gestió professional, ideal per a aquells que no disposen del temps o els coneixements per seguir els mercats.

Abans d’invertir en fons, la primera recomanació és definir el perfil de risc de l’inversor. En segon lloc, és imprescindible conèixer la política d’inversió del fons. Quins tipus d’actius inclou? A quins mercats geogràfics inverteix? Quin és el seu horitzó temporal recomanat?  Un altre aspecte clau són les comissions. Els fons d’inversió comporten diferents tipus de despeses: de gestió, de dipòsit, de subscripció o de reemborsament. 

Finalment, la liquiditat és un factor a considerar. Encara que els fons d’inversió solen ser líquids, és important saber el temps que es pot trigar a reemborsar la inversió i si hi ha alguna penalització per fer-ho abans de temps. Assegura’t que els terminis de recuperació del capital s’ajustin a les teves possibles necessitats futures.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FONS D'INVERSIÓ 
També et pot interessar:

El CN Manresa cau als penals davant el Navarra
Fotografia de detall de l'incendi del carrer Santa Llúcia de Manresa
El Club Tir Precisió classificat per equips en 2n i 3r lloc
Golejada al cuer i salt al tercer lloc de la classificació
El BAXI Manresa fa un partidàs i conquereix el Barris Nord
El Centre d'Esports Manresa no falla i continua pel bon camí
El VIVER un nou projecte de les Voluntàries a Sant Joan de Vilatorrada
La regidoria d’Educació de Solsona convoca una nova edició dels exàmens oficials de Cambridge


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]