Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Bufalvent celebra l’assemblea anual
L’assemblea anual de l’associació destaca l’impuls de la transició energètica amb l’activació de l’OfiMATER i els avanços de la comunitat energètica Manresa Il·lumina.
Bufalvent celebra l’assemblea anual.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez  
22/06/2025 10:28
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
L’Associació d’Empresaris de Bufalvent va celebrar  la seva assemblea anual, en una jornada que ha situat la transició energètica com a eix estratègic per al futur del polígon. La trobada, que ha comptat amb una nombrosa participació d’empreses associades, va tenir lloc al local de l’associació. Durant l’assemblea, es van aprovar per unanimitat la liquidació dels comptes de 2024 i el pressupost de 2025, així com el repàs de les principals actuacions de manteniment i millora realitzades al polígon. Entre aquestes, destaquen actuacions coordinades amb l’Ajuntament i la Generalitat de Catalunya, com la retirada de vehicles abandonats, tasques de jardineria o la creació d’una plataforma per a vianants.

També es van exposar actuacions en marxa o previstes, com la millora del contracte de jardineria, el projecte de millores d’aparcaments o la creació d’un espai d’humanització i descans per a les persones treballadores. La transició energètica va ser el punt central de la trobada, amb la presentació de l’OfiMATER, l’Oficina Empresarial de Transició Energètica del polígon. Aquest nou servei ofereix a les empreses assessorament tècnic gratuït, formació i suport a la implantació de mesures per avançar en la descarbonització i l’eficiència energètica. L’OfiMATER forma part d’una xarxa d’oficines que s’estan desplegant arreu del territori català. Al Bages, també en disposen la Cambra de Comerç, el Gremi d’Instal·ladors i el Col·legi d’Enginyers.

En aquest mateix àmbit, també es va donar a conèixer la situació de la comunitat energètica Manresa Il·lumina, impulsada des de Bufalvent, però amb perspectives d'estendre's a tots els PAES de Manresa. La iniciativa permet la producció i autoconsum d’energia renovable compartida i sostenible. Les primeres instal·lacions fotovoltaiques ja estan en fase de legalització, amb previsió d’entrar en funcionament abans de finals d’any. A llarg termini, el projecte preveu ampliar serveis, com la mobilitat compartida. La jornada va estar conduïda pel president de l’associació, Bernat Ladrón de Guevara, amb intervencions del tresorer, Toni Valls, el secretari Ernest Navarro i de Montserrat Ambrós, gerent de l’associació. Bufalvent continua així avançant cap a un polígon més sostenible, competitiu i adaptat als reptes del present i del futur.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BUFALVENT   MANRESA 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
FUTBOL
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
WATERPOLO
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa

LA FOTO DEL DIA
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
ACTUALITAT
Supercoop Manresa estrena ‘Basicoop’
MANRESA
La innovació en salut i social al Bages serà l'eix de la jornada de reflexió del col·lectiu 3Ct
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]