Dissabte 21 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sílvia Mas assumeix la Direcció General Adjunta de la FUB
Mas entoma la nova responsabilitat després de vuit anys com a vicerectora del Campus Manresa.
Sílvia Mas assumeix la Direcció General Adjunta de la FUB amb funcions de coordinació dels serveis acadèmics.

UMANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez  
02/07/2025 14:28
Èxit a les visites de l'Anònima rehabilitada de Manresa
Es tancarà l'accés al pàrquing del costat de la Fàbrica Nova
Solsona reforça les mesures de seguretat al Mirasol i la zona esportiva
Un estudi alerta de la necessitat de formar els fisioterapeutes
Sílvia Mas ha assumit, el càrrec de Directora General Adjunta de la Fundació Universitària del Bages. La nova responsabilitat se centrarà sobretot en la coordinació dels serveis acadèmics transversals d'UManresa, d'entre els quals destaquen les àrees de Qualitat, d'Innovació Docent, de Gestió Acadèmica, l'Oficina de Relacions Internacionals o la Direcció d'Innovació i Recerca. També inclourà una nova direcció de Serveis a la Comunitat, que aglutinarà l'àrea de Carreres Professionals, el programa Alumni, el Pla d'orientació i acció tutorial, o la Universitat saludable i l'impuls al voluntariat, entre d'altres. També compartirà funcions de representació institucional amb el director general.

Mas s'incorpora a la Direcció General Adjunta després d'una trajectòria de vuit anys al capdavant del vicerectorat del Campus Manresa de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC). Sota el seu mandat, UManresa ha incrementat l'oferta de titulacions oficials de grau, amb el de Gestió de la Societat Digital i la programació de Dret; de Cicle Formatiu de Grau Superior, amb els de Comerç Internacional i Transport i Logística; i de màster universitari, amb els de Fisioteràpia del Sistema Musculoesquelètic i de Salut i Comunitat.

Col·laborant estretament amb els equips acadèmics del campus Manresa, ha participat en el disseny i implementació d'un itinerari de carrera acadèmica per al personal docent i investigador a més d'un sistema d'avaluació del professorat, en la integració del sistema de qualitat del campus Manresa en el del conjunt de la universitat, en l'estructuració i orientació de la recerca i la innovació, en l'impuls a la innovació docent i formació del professorat i en l'ampliació de noves modalitats de mobilitat per potenciar la internacionalització del campus. El fil conductor de tota la seva tasca ha estat consolidar i fer créixer l'activitat del Campus Manresa en quantitat i en qualitat, en el marc d'una relació positiva de cooperació amb el conjunt de la UVic-UCC.

Doctora en Filosofia i Lletres per la Universitat de Birmingham i llicenciada en Teoria de la literatura i literatura comparada per la UAB, Mas és experta en la vida i obra de Tísner i ha publicat diversos estudis sobre literatura catalana contemporània. Ha impartit docència a diferents universitats, ha estat directora de Qualitat a UManresa, degana de la Facultat de Ciències Socials de Manresa i, fins ara, vicerectora del Campus Manresa de la UVic-UCC. Actualment compagina els encàrrecs de gestió a la universitat amb la docència al grau en Mestre d'Educació Infantil a Umanresa. També coordina la Comissió del Centre de Documentació Josep M. Aloy, que promou la lectura i la literatura infantil i juvenil, i forma part del Grup de Recerca consolidat GLOSSA de la UVic-UCC.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: UMANRESA 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Un estudi alerta de la necessitat de formar els fisioterapeutes
ACTUALITAT
Segona jornada organitzada per les tres càtedres de la UVic-UCC
ACTUALITAT
Ple total a la presentació del nou grau en Dret que s'impartirà a partir del curs 26-27 a UManresa

ACTUALITAT
Excel·lent cum laude per a la tesi d’Aida Camps que avalua la implantació d’un programa de simulació
ACTUALITAT
UManresa promou els hàbits saludables
ACTUALITAT
Docents d’UManresa poden optar per segon any a la convocatòria del Programa PIRE
Exposició del Pallasso Marcel Gros
Èxit a les visites de l'Anònima rehabilitada de Manresa
La campanya d'autoritzacions per encendre foc al bosc ja està en marxa
El Cicle Novíssims del COAC porta a Manresa dues jornades sobre arquitectura emergent
Es tancarà l'accés al pàrquing del costat de la Fàbrica Nova
Solsona reforça les mesures de seguretat al Mirasol i la zona esportiva
Quins animals es perden més?
Hivern 2025-2026: molt plujós i càlid en el conjunt del país



 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]