Dimarts 03 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

S'inicien treballs de senyalització per a la regulació d'estacionaments
La nova senyalització es farà al Passeig, al tram entre la plaça Espanya i la plaça Neus Català Pallejà; al carrer Saclosa, al tram entre el carrer del Bruc i plaça Independència; i a la carretera de Cardona, al tram entre el carrer Dos de Maig i el carrer Magnet.
S'inicien treballs de senyalització per a la regulació d'estacionaments. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/ Sergi Vázquez  
18/07/2025 15:49
Alcaldes del Bages alcen la veu contra el greuge en mobilitat i reclamen la gratuïtat de la C-16
Manresa recupera la conferència que va portar el jazz a la ciutat el 1932 per tancar l'Any Amat-Piniella
Campionat de catalunya alevi d'hivern 2026 a Sabadell
200 persones tasten la cuina del nou restaurant DIVERS
L’Ajuntament de Manresa ha iniciat , diversos treballs de senyalització horitzontal i vertical per regular l'estacionament als vials vinculats al projecte de transformació de l'espai públic al centre de la ciutat. L'objectiu principal és convertir el carrer Guimerà en una illa de vianants, alhora que es reforma i reordena el trànsit i es defineix el nou recorregut de l'autobús urbà a diversos carrers dels voltants.

Les tasques de senyalització es realitzaran als espais següents:

- Passeig Pere III, tram entre plaça Espanya i plaça Neus Català, costat dels números imparells (aparcaments d’Europa): es delimitarà una nova parada de taxis, una zona de càrrega i descàrrega, zona blava, places per a persones amb mobilitat reduïda (PMR), espais d’aparcament per a motos i àrees de recollida de residus.

- Carrer Saclosa, tram entre el carrer Bruc i la plaça Independència, al costat de l'Escola Renaixença: es marcaran places de zona blava i aparcament per a motos.

- Carretera de Cardona, tram entre el carrer Dos de Maig i el carrer Magnet, costat dels números imparells: es definirà la zona blava, una zona de càrrega i descàrrega, espais d’aparcament per a motos i una àrea de recollida de residus.

A causa d'aquests ajustaments, es prohibirà l'estacionament als àmbits afectats durant el període de realització dels treballs.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CARRER GUIMERA   MANRESA   OBRES 
També et pot interessar:
NATACIÓ
Campionat de catalunya alevi d'hivern 2026 a Sabadell
LA FOTO DEL DIA
El manteniment de carrers i places és essencial
BÀSQUET
El BAXI Manresa lluita i competeix però acaba perdent davant l'Unicaja

WATERPOLO
El CN Manresa goleja el Portugalete
FUTBOL
El Covisa Manresa cau davant un gran Mataró
ESPORTS
Tirades socials, aquest cap de setmana, al Club Tir Precisió Manresa
El manteniment de carrers i places és essencial
La visita patrimonial de la Festa de Sant Sebastià recorda l'entorn vital de Magí Fàbrega
200 persones tasten la cuina del nou restaurant DIVERS
Alcaldes del Bages alcen la veu contra el greuge en mobilitat i reclamen la gratuïtat de la C-16
Manresa recupera la conferència que va portar el jazz a la ciutat el 1932 per tancar l'Any Amat-Piniella
Campionat de catalunya alevi d'hivern 2026 a Sabadell
Fòrum Digital posa en contacte talent tecnològic i empreses
Endesa va invertir l'any passat 2,3 milions d'euros en la digitalització de les seves infraestructures


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]