Divendres 28 de novembre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Els treballs d'asfaltatge d'aquest estiu continuen dimecres al Passeig i al carrer Pirineu
Les actuacions formen part del Pla de Millora de l’Espai Públic 2025, dotat amb 1,5 milions d’euros. Les obres al carrer Pirineu afectaran 5 parades de bus.
Els treballs d'asfaltatge d'aquest estiu continuen dimecres al Passeig i al carrer Pirineu. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/ Sergi Vázquez  
26/08/2025 15:56
El teatre Kursaal acull una participada gala de presentació de la temporada
Es posa en marxa la nova semaforització a la cruïlla de l'avinguda dels Dolors
Solsona repartirà 650 euros entre els tres millors aparadors nadalencs
L’Ó de Món Sant Benet torna a renovar l’estrella Michelin per 13è any
Els treballs d’asfaltatge continuen aquesta setmana al Passeig i al carrer Pirineu. Les actuacions formen part del Pla de Millora de l’Espai Públic 2025, que amb una inversió d’1,5 milions d’euros permetrà millorar al llarg de l’any voreres, espais de vianants, calçades, camins rurals i parcs infantils de la ciutat. En concret, les obres que es fan aquest estiu, corresponen a la partida destinada a millorar les calçades, dotada amb 350.000 euros.

El dimecres 27 d’agost s’actuarà al Passeig Pere III, al tram entre la plaça Espanya i la plaça 11 de Setembre (costat edifici Sindicats). Es tallarà el trànsit de vehicles en aquest lateral del Passeig en direcció plaça Bonavista i, en conseqüència, també quedarà tallat el vial que, des del carrer Circumval·lació, baixa cap al Passeig. Les parades de bus de plaça Espanya no quedaran afectades, però els autobusos hauran de fer circuits alternatius. Les afectacions tenen una durada prevista de 3 dies (2 dies tall total i 1 dia d’afectacions puntals per treballs de pintura).

També dimecres s’asfaltarà el carrer Pirineu, al tram entre el carrer Montseny i el carrer Pedraforca. El trànsit es tallarà ja des del Camí de la Gravera. L'accés i la sortida de vehicles del carrer Aneto i del Passatge Aneto es farà en direcció a carrer Pedraforca o bé en direcció al Camí de la Gravera, depenent de l'estat dels treballs. Hi pot haver moments puntuals en els quals el trànsit quedi tallat totalment. Pel que fa a l’accés i la sortida dels guals situats en el tram d'obres, es permetrà sempre que l'estat dels treballs ho permeti. Les afectacions en aquest vial tenen una durada prevista de 3 dies (2 dies tall total i 1 dia d’afectacions puntals per treballs de pintura).

Parades de bus afectades

Les obres al carrer Pirineu afectaran 5 parades del bus urbà de Manresa: Escola Sant Ignasi, Gravera, Madrid, Pedraforca i Cadí. Els usuaris del bus s’hauran de desplaçar cap a les parades més properes, que queden just als extrems del tram afectat per obres (El Poal i plaça Catalunya) i també podran fer ús de la parada provisional que s’ubicarà a plaça Democràcia. Tota la informació referent al Bus Manresa es podrà consultar a l’app i a la web www.manresabus.com. També es pot fer qualsevol tipus de consulta al telèfon 93 875 71 50.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: TREBALLS D'ASFALTATGE   MANRESA 
També et pot interessar:
MANRESA
Es posa en marxa la nova semaforització a la cruïlla de l'avinguda dels Dolors
MANRESA
Manresa inicia les obres per estendre la via verda que ve de Santpedor fins a l'interior de la ciutat
MANRESA
La Síndica de Greuges de Catalunya intervindrà en el Ple municipal del 18 de desembre

ACTUALITAT
Tot apunt per la subhasta de pintures contra el càncer
LA FOTO DEL DIA
El carrusel a la plaça de Nadal
ACTUALITAT
L’amiant a Manresa: un problema que no pot esperar més
El carrusel a la plaça de Nadal
Tot apunt per la subhasta de pintures contra el càncer
Una nova xarxa interurbana millorarà els serveis d'autobús entre Manresa i diversos municipis
La veu del barri: què pensen realment els veïns de la Carretera de Santpedor?
La Policia Local frustra dues noves ocupacions en una edifici de la carretera de Vic
La companyia Atalaya Teatro portarà aquest dissabte al Kursaal ‘El avaro’
La Síndica de Greuges de Catalunya intervindrà en el Ple municipal del 18 de desembre
Manu Guix i Elena Gadel són els protagonistes del Concert de Nadal solidari que organitza AMPANS


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]