Dissabte 13 de setembre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El CF Vilomara inicia els actes del seu centenari
El passat dilluns 8 de setembre es va celebrar a l’Ajuntament del Pont de Vilomara i Rocafort la presentació oficial dels actes commemoratius del centenari del Club de Futbol Vilomara.
El CF Vilomara inicia els actes del seu centenari.

Redacció/Sergi Vàzquez  
11/09/2025 15:06
La Fundació Impulsa inicia el curs 2025 – 2026 becant a més de 360 joves
Treballs de pavimentació al carrer Lluís Millet de Manresa, dilluns i dimarts
A les vinyes del Bages ha arribat el moment més esperat
Tornen les propostes de formació continuada
La primera gran cita tindrà lloc aquest 11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya, amb un partit amistós entre el CF Vilomara i el CE Manresa al camp municipal, a les 18 h. A més, el club ha anunciat que el 15 de novembre es durà a terme un acte de caràcter més institucional per retre homenatge a la trajectòria i història de l’entitat. L’acte de presentació va comptar amb la participació de Lidia Delgado, alcaldessa del Pont de Vilomara i Rocafort, Josep Maria Torradeflot, president del CF Vilomara; Enric Campàs, assessor de l’Àrea d’Esports i Activitat Física de la Diputació de Barcelona; Esteve Olivella, delegat de la Federació Catalana de Futbol al Bages-Berguedà-Cerdanya i Ramon Comella, responsable del CTA al Bages-Berguedà-Cerdanya.

També hi van ser presents Álex Gutiérrez, gerent d’Electrorecycling, empresa patrocinadora del club, així com una delegació del CE Manresa, encapçalada pel directiu i portaveu del club, Francesc Sòria, i membres de la junta directiva i de l’staff tècnic del CF Vilomara, a més d’altres assistents vinculats l’esport local del Pont de Vilomara. Després dels parlaments institucionals, el president del club, Josep Maria Torradeflot, va fer entrega d’una samarreta del centenari als participants de l’acte. A més, la Federació i el CE Manresa van fer entrega al president d’unes samarretes i un obsequi commemoratiu pel centenari del club. Amb aquests actes, el CF Vilomara vol posar en valor un segle de futbol al municipi i reafirmar el compromís de l’entitat amb els valors de l’esport i la cohesió social.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CF VILOMARA 
També et pot interessar:
FUTBOL
El CE Manresa ha jugat el partit del centenari del Vilomara CF

El Baxi Manresa un equip que és capaç de guanyar
La Fundació Impulsa inicia el curs 2025 – 2026 becant a més de 360 joves
Un decret llei permetrà avaluar la gestió del risc d'inundació dels càmpings
Treballs de pavimentació al carrer Lluís Millet de Manresa, dilluns i dimarts
A les vinyes del Bages ha arribat el moment més esperat
Tornen les propostes de formació continuada
Sallent arrenca la Festa Major de 2025 amb l'Esvalotada i el Pregó
El futur de la jardineria


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]