Dissabte 04 de octubre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Neix "El Petit Fruitó", la nova revista infantil de Sant Fruitós
Aquest mes de setembre, els nens i nenes de primària de les escoles de Sant Fruitós de Bages han rebut el primer número d’El Petit Fruitó, la nova revista infantil editada per l’Ajuntament.
Neix "El Petit Fruitó", la nova revista infantil de Sant Fruitós.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez  
24/09/2025 15:16
La 28a Fira Mediterrània de Manresa, una Fira creativa
El concert de Maria del Mar Bonet, preludi de la Fira Mediterrània
Protecció Civil homologa 22 plans d'autoprotecció
L’Ajuntament programa una caminada per descobrir la Torre Ximberga
Es tracta d’una publicació pensada per a infants d’entre 6 i 12 anys, amb continguts atractius, de qualitat i adaptats al seu llenguatge i interessos. La revista busca fomentar la curiositat i el vincle amb l’entorn local a través d’un ampli ventall de seccions. El Petit Fruitó compta amb la col·laboració de diversos agents educatius i socials del poble. Cada escola hi té una pàgina pròpia; la biblioteca municipal hi aporta recomanacions de lectura; el servei socioeducatiu Cal Clic col·labora amb una vinyeta il·lustrada en cada edició; l’Escola de Música participa amb continguts musicals; el CAP ofereix consells de salut, i la revista Montpeità hi inclou un conte de creació pròpia en cada número.

Al llarg de les seves pàgines, els infants també hi troben propostes de manualitats, de ciència, informació sobre animals, capítols de la història del municipi, consells de reciclatge, una agenda d’activitats i moltes altres sorpreses. La revista tindrà una periodicitat trimestral i es distribuirà gratuïtament a tots els alumnes de primària a través dels centres educatius.

Amb aquesta iniciativa, l’Ajuntament vol obrir un nou canal de comunicació amb el públic infantil, un col·lectiu que fins ara no disposava d’un espai propi dins dels mitjans municipals. A més, El Petit Fruitó vol ser una eina de comunicació bidireccional, amb una secció específica perquè els infants hi puguin enviar preguntes, dibuixos o fotografies. El segon número es distribuirà el mes de desembre, coincidint amb les vacances de Nadal, i oferirà continguts pensats per gaudir del temps lliure durant les festes.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament programa una caminada per descobrir la Torre Ximberga
SÚRIA
Una concentració exigeix l'alliberament dels membres de la Global Sumud
ST. FRUITÓS
La casa del carrer Padró, 41 guanya la primera edició del concurs "Embalcona’t entre flors"

ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages acosta la campanya de vacunació de la grip i la COVID-19 als barris
BAGES
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet modernitza el gimnàs municipal amb una reforma integral
NAVARCLES
Targetes de bus gratuïtes per a estudiants de Navarcles
Salut dona a conèixer l'estratègia de salut digital de Catalunya
La taverna de la Fira Mediterrània ja està muntada al patí del Casino
El concert de Maria del Mar Bonet, preludi de la Fira Mediterrània
La 28a Fira Mediterrània de Manresa, una Fira creativa
Els mil anys d'història de Montserrat expliquen els valors benedictins a Roma amb una exposició
Protecció Civil homologa 22 plans d'autoprotecció
L’Ajuntament programa una caminada per descobrir la Torre Ximberga
Els crocs, l'origen de les sabatilles que es van posar de moda per l'estiu


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]