Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Fruitós de Bages i el Gobierno Autónomo Municipal de Sucre (Bolívia) signen un memoràndum
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages i el Gobierno Autónomo Municipal de Sucre, a Bolívia, han signat un memoràndum d’agermanament entre ambdós municipis, establint així un vincle de col·laboració que neix arrel de la figura del santfruitosenc Lluís Espinal, una figura clau en la lluita pels drets humans, que va ser assassinat a Bolívia.
Sant Fruitós de Bages i el Gobierno Autónomo Municipal de Sucre (Bolívia) signen un memoràndum.

ST. FRUITÓS / Redacció/Sergi Vàzquez  
06/10/2025 09:31
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
La signatura de l’acord ha estat formalitzada per Joan Carles Batanés Subirana, alcalde de Sant Fruitós de Bages, i Enrique Leaño Palenque, alcalde de Sucre, representat per Humberto Mancilla, director del Festival Internacional de Cinema de Drets Humans de Sucre. Aquest acord s’emmarca en la celebració del Bicentenari de Bolívia, “Hija Predilecta del Libertador”, i té com a principal objectiu promoure llaços turístics, culturals, patrimonials, acadèmics, tecnològics i d’emprenedoria, a més d’enfortir les relacions de cooperació mútua entre els dos municipis.

Mitjançant aquest agermanament, es pretén fomentar la cooperació i intensificar els esforços per impulsar l’intercanvi d’experiències i la realització d’activitats conjuntes. Aquestes accions inclouran campanyes promocionals, organització de fires, seminaris, conferències, així com altres expressions artístiques, com concerts i coproduccions.

Sant Fruitós de Bages i Sucre uneixen així els seus esforços per construir ponts de col·laboració i enriquiment mutu, consolidant un vincle que contribuirà a l’enfortiment dels valors culturals i socials de les dues comunitats. Al desembre de 2024, el Ple municipal va aprovar per unanimitat, iniciar relacions amb el municipi de Sucre (Bolívia) per l’agermanament dels dos municipis. Aquest nou agermanament se suma als municipis amb els quals Sant Fruitós de Bages ja manté llaços d’agermanament: Alcalá del Valle (Càdis, Espanya) i Nouna (Burkina Faso).



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT FRUITOS   BAGES   SUCRE 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
L’òpera prima del director i guionista santfruitosenc Àlex Duck s’estrena a Sant Fruitós
SÚRIA
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports

SÚRIA
Les visites guiades mostren l'interior de la futura Biblioteca-Centre Cultural
ST. FRUITÓS
El cicle de cinema Gaudí porta Estrany riu al Teatre Casal de Sant Fruitós de Bages
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages reuneix professionals de l’arquitectura i el patrimoni cultural
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]