Dijous 25 de juny de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament de Manresa homenatja Paquita Lledó Torregrosa pel seu centenari
Dissabte passat, l’alcalde Marc Aloy i la regidora Mariona Homs li van lliurar un obsequi i un ram de flors en nom del consistori.
L'Ajuntament de Manresa homenatja Paquita Lledó Torregrosa pel seu centenari. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vàzquez  
06/10/2025 13:15
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
El Cruyff Court Pep Guardiola de La Salle s'estrena amb el torneig de futbol adaptat 'Capacitats en Joc'
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
El Centre de Formació Pràctica celebra 25 anys com a referent de la formació industrial
El passat dissabte, l’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, juntament amb la regidora de Drets Socials i Persones Grans, Mariona Homs Alsina, van visitar Paquita Lledó Torregrosa per felicitar-la en el seu centenari. En nom de l'Ajuntament, li van oferir un ram de flors i un obsequi especial. La celebració va tenir lloc al restaurant Els Noguers, on Paquita va gaudir d'aquest moment tan significatiu envoltada de la seva família.

Paquita Lledó Torregrosa va néixer el 4 d’octubre de 1925 a Sant Joan d’Alacant. És vídua i mare de dos fills i una filla, així com àvia de cinc nets i cinc besnets. La seva trajectòria professional va iniciar-se en dues empreses tèxtils, després de les quals va gestionar una perruqueria. Un cop establerta al carrer de Sant Maurici de Manresa, va obrir una botiga de congelats que, amb el temps, va evolucionar cap a un comerç de llanes, on va treballar fins a la seva jubilació.

Apassionada per la música i les arts escèniques, va participar des de jove en obres de teatre i sarsueles als Carlins. Durant la seva etapa adulta, va mantenir-se molt activa en diverses activitats del Casal de les Escodines, com ara tallers de memòria, gimnàstica, informàtica i manualitats de mitja i ganxet. Avui en dia, gaudeix resolent sopes de lletres, escoltant la ràdio i seguint programes de televisió.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CENTENARI   MANRESA   GENT GRAN 
També et pot interessar:
NATACIÓ
El CN Reus ha acollit el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu
LA FOTO DEL DIA
La lluna il·lumina les nits
FUTBOL
L´internacional Pol Lopez, de la roma al Covisa Manresa

NATACIÓ
Els equips benjamins del CN Manresa de waterpolo, A i B, han competit al Campionat de Catalunya
MANRESA
El foc de la Flama del Canigó dona el tret de sortida a l'estiu a Manresa
LA FOTO DEL DIA
La parada de les Arnaules al mercat de la plaça de les Oques
Súria celebra la Nit de Sant Joan amb la foguera, la Flama del Canigó i actuacions
La lluna il·lumina les nits
Campanya "FOC és FOC" per reforçar la prevenció dels incendis forestals i l'autoprotecció
L'Escola Municipal de Música acomiada el curs amb la celebració del Concert d'Estiu
Segellen la compravenda del convent de Sant Carles Borromeu
Conservació curativa del retaule del Sant Esperit de la Seu de Manresa
L’Ajuntament inverteix 400.000 euros en climatitzar la pista del pavelló d’esports
Tot a punt per a la 'Manresa Orgullosa', la festa de cloenda del Dia de l'Orgull LGTBI+


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]