Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Endesa visita la UPC Manresa per formalitzar la signatura del conveni de patrocini amb Dynamics
Endesa signa el conveni de patrocini amb Dynamics UPC Manresa per impulsar el projecte de vehicle elèctric de l'equip. L'acord, formalitzat a la UPC Manresa, subratlla el suport de l'empresa al talent jove i la transició cap a la mobilitat elèctrica.
Endesa visita la UPC Manresa per formalitzar la signatura del conveni de patrocini amb Dynamics.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez  
09/10/2025 15:37
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Destinen 100.000 euros a impulsar la contractació indefinida de persones en atur amb formació
La Ruta del Vi DO Pla de Bages torna a activar el Passaport Wine Bar
Jordi Hereu, ministre d'Indústria i Turisme, visita Sallent
El passat dimarts 30 de setembre, la UPC Manresa va rebre la visita d’Endesa amb l’objectiu de dur a terme l’acte de signatura del conveni de patrocini entre l’empresa i l’equip Dynamics UPC Manresa. L’acte es va celebrar a la sala d’actes de la universitat i va comptar amb la presència del director de la UPC Manresa, José Miguel Giménez, que va expressar la voluntat d’enfortir els llaços entre Endesa i la universitat. Aquest conveni representa un pas més en el suport d’Endesa al desenvolupament del talent jove i a la promoció de projectes d’innovació dins l’àmbit universitari. Gràcies a aquesta col·laboració, l’equip Dynamics podrà continuar impulsant el seu projecte de vehicle elèctric de competició, que combina enginyeria, sostenibilitat i treball en equip.

Després de la signatura, els representants d’Endesa van visitar les instal·lacions de Dynamics a la Pirelli, on l’equip desenvolupa la part tècnica del monoplaça, acompanyats pels coordinadors tècnics i els team leaders del projecte. La trobada va permetre compartir experiències, reforçar el vincle entre empresa i equip i presentar el projecte des d’un punt de vista més proper i explicar amb profunditat els canvis que s’han hagut de dur a terme per a la transició cap a la motorització elèctrica com, per exemple, l’adaptació del drivetrain al nou motor elèctric o el disseny i la construcció d’una bateria d’alt voltatge. Amb aquest acord, la UPC Manresa i Endesa refermen el seu compromís amb la innovació, la formació pràctica i la col·laboració entre el món acadèmic i l’empresarial.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: UPC   MANRESA   ENDESA 
També et pot interessar:
FUTBOL
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
ACTUALITAT
La Cambra de Manresa celebra 120 anys reivindicant talent, indústria i futur
MANRESA
'MicroObert' al Mercat Puigmercadal

ACTUALITAT
Èxit de participació a la 9a edició del Fòrum Universitat Empresa de la UPC Manresa 2026
BÀSQUET
El BAXI Manresa visita Andorra buscant pujar un nou esgraó
MANRESA
Manresa aposta per la justícia global i el consum conscient aquest maig
El Centre d'Esports Manresa, aixeca la copa a l'estadi del Congost i amb una gran victòria
Apps imprescindibles per organitzar un viatge perfecte
El primer equip del CE Manresa amb la copa
20 anys des que els Chupa Chups van deixar de ser catalans
Alex Terraga 'Terri' torna al Covisa Manresa
El projecte de renovació de la plaça d’Aguilar, premiat al certamen estatal de la Casa de l’Arquitectura
Les Nits de la Duquessa presenta la seva edició 2026 amb dos concerts únics
'Ofici i activisme': Miriam Ponsa porta a la Sala Gran del Casino 25 anys de trajectòria


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]