Divendres 13 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Festa de la Rosa del PSC del Bages Berguedà i Solsonès
El PSC, té en la Festa de la Rosa, un dels seus grans referents de trobada i celebració de la seva acció i actuació a nivell local, comarcal, regional i nacional.
Festa de la Rosa del PSC del Bages Berguedà i Solsonès.

POLÍTICA / Redacció/Sergi Vàzquez  
27/10/2025 22:06
El Passeig Pere III de Manresa, pràcticament desert pel temporal de vent
Afectacions de trànsit amb motiu de la celebració del Festival Jardins de Llum
Solsona millora les instal·lacions de pàdel
L’alumnat de Gestió Administrativa de Lacetània es forma en educació financera
La Federació XI, en els seus 47 anys d’existència, ha portat la celebració a diferents indrets de les tres comarques que aplega: Bages, Berguedà i Solsonès. Enguany, i per primera vegada, ha dut a terme la seva celebració en el municipi de Castellnou de Bages, aquest divendres dia 24, a partir de les 19 hores. La celebració ha consistit en un acte amb tres intervencions: Lluís Casas, alcalde de Bagà, Elia Tortolero, Primera Secretària de la Federació XI ( Bages, Berguedà i Solsonès) , i Lluïsa Moret, Vice-Primera Secretària i Portaveu nacional del PSC. La trobada ha continuat amb un sopar de germanor.

En el transcurs de l’acte, s’ha guardat un minut de silenci, en record de la militant històrica i figura destacada del partit: Anna Balletbó, molt lligada durant tota la seva vida, a la nostra federació.  Una altra de les grans novetats d’enguany, ha estat la celebració de la Festa, amb el partit en el Govern de la Generalitat. I, per les dates en que estem, ha suposat el tret de sortida, de la preparació de les municipals 2027, en les quals la Federació pretén ampliar clarament, la seva presència en el territori conformat per les tres comarques.

Aquesta Festa de la Rosa, ha suposat, doncs, el retrobament de militants i simpatitzants , un repàs a les accions i actuacions dutes a terme des de la passada celebració i el punt de sortida per la nova etapa, amb la vista posada a les municipals de maig de 2027. El balanç és clarament positiu, després del llarg parèntesis que va suposar per una banda el procés i el període de pandèmia. Estem, en plena recuperació i superació dels temps passats, per encarar el futur amb recuperats ànims i objectius.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PSC   FESTA DE LA ROSA 
També et pot interessar:
POLÍTICA
El PSC de Cardona critica la pèrdua de més de 360.000€ per part del govern
POLÍTICA
“La central hidroelèctrica reversible de la Baells serà un motor de progrés
POLÍTICA
El PSC de Cardona demana al govern d’ERC que s’avanci en la moratòria i la nova regulació dels pisos

POLÍTICA
EL PSC FED XI: Molt satisfet pel nou PUOSC
POLÍTICA
El Berguedà, Ripollès i Solsonès, entraran a l’abril, a la setena corona tarifària de la T-Mobilitat
ST. JOAN
El PSC critica al govern per la inacció amb la policia que ha anul·lat la Collbaix Trail
El campanar de la Seu, un capvespre
Unió de Pagesos dona el tret de sortida a la campanya d'eleccions al camp
El nedador del CN Manresa Joan Perramon ha estat convocat amb la Selecció Catalana
L’alcalde de Manresa visita la Llar Mion per aprofundir en la realitat de les llars residencials per a adults
El Passeig Pere III de Manresa, pràcticament desert pel temporal de vent
El Govern aixeca la restricció de mobilitat i manté la resta de mesures del VENTCAT fins a les 20 hores
Afectacions de trànsit amb motiu de la celebració del Festival Jardins de Llum
El BAXI Manresa guanya a Hamburg en un partit d'alta anotació


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]