Dijous 23 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El BAXI Manresa inicia setmana de doble visita a la pista del Klaipeda
Els bagencs juguen aquest dimecres a les 18:00 a la pista del Neptunas Klaipeda (Lituània) en la jornada 6 de l'Eurocup abans d'anar directament cap a Múrcia.
El BAXI Manresa inicia setmana de doble visita a la pista del Klaipeda.

Redacció/Sergi Vàzquez  
04/11/2025 15:03
L'Ajuntament de Manresa trasllada al Palau Firal l'entrega de cites per al procés de regularització
El teatre Kursaal va celebrar els 7.000 dies
Les institucions de la Plataforma C-55 valoren l’anunci del Govern
La Unitat Docent de l'ICS Catalunya Central culmina una nova promoció
Nova setmana de desplaçaments per al BAXI Manresa, que encadena 2 partits a fora de casa, començant per l'enfrontament d'Eurocup a la pista del Neptunas Klaipeda lituà. Els de Diego Ocampo, amb bones sensacions després de derrotar el Bilbao Basket, afronten la jornada 6 de l'Eurocup, on tenen un balanç positiu (3-2).

Aquest dimarts l'equip ha viatjat a Lituània per disputar dimecres a les 18:00 el primer partit de la setmana fora de casa. Els manresans tenen un balanç positiu a l'Eurocup, amb 3 victòries i 2 derrotes. Pretenen seguir en positiu i lluitar per la victòria en una pista complicada i davant d'un equip que va començar guanyant els 2 primers partits.

El Neptunas Klaipeda és un equip lituà en tots els sentits: té grans tiradors i sap jugar en equip i fer circular bé la bola. El pes de la plantilla i els homes més importants sobre la pista són lituans: l'exterior Arnas Velicka (12,2 punts i 3,8 rebots), el 'quatre' Donatas Tarolis (14 - 4,8), o el txec James Karnik (5,8 rebots) o el letó Lomazs duen el pes estadístic. També hi ha 2 americans a l'equip: Cleary i Tucker.

Marc Estany, tècnic assistent del BAXI Manresa, valorava així el rival d'aquesta setmana: «és un equip diferent als que hem jugat a l'Eurocup, juguen un estil més 'europeu' en el sentit que es passen molt bé la pilota, tenen jugadors que tiren molt bé de 3 punts; creen la majoria d'avantatges a partir del bloqueig i continuació dels seus homes petits amb els cincs; és un repte tant pel partit com per tot el que comporta, intentarem centrar-nos en nosaltres com fem sempre per ser el més competitius possible».



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 
També et pot interessar:
FUTBOL
Jairo Molero no seguirà al Covisa Manresa
WATERPOLO
El CN Manresa cau a Tenerife en un partit amb 40 gols davant l'Echeyde B
FUTBOL
El Congost acollirà una trobada històrica d’entitats esportives aquest diumenge

FUTBOL
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió
ESPORTS
El Club Tir Precisió Manresa s'adjudica el Campionat de Catalunya BR-Aire
ATLETISME
L'atletisme ven Manresa arreu
La Buresa i les roses de Sant Jordi
L'Ajuntament de Manresa trasllada al Palau Firal l'entrega de cites per al procés de regularització
AMPANS impulsa una jornada per atraure professionals en l’àmbit residencial i de llars
Les obres de La Bertrana, el nou projecte d'habitatge cooperatiu de Manresa, avancen a bon ritme
El teatre Kursaal va celebrar els 7.000 dies
Jairo Molero no seguirà al Covisa Manresa
El Casal de les Escodines i el Centre Cívic Selves i Carner presenten les activitats de primavera
La llegenda de Sant Jordi explicada pel Jan i la Júlia torna al pati del Kursaal aquest Sant Jordi


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]