Dissabte 21 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

The River Troupe Gospel Sallent celebrà 15 anys de trajectòria amb un gran concert al Kursaal
Una festa de celebració amb les cançons i les persones que han acompanyat el cor durant aquests anys.
The River Troupe Gospel Sallent celebrà 15 anys de trajectòria amb un gran concert aquest diumenge al Kursaal.

Redacció/Jordi Preñanosa  
28/11/2025 15:25
Més de mig miler d'infants i joves participaran a la dotzena trobada 'Lleure al carrer', aquest dissabte
Afectacions de mobilitat per la Festa Major del Poble Nou
MoMa Espai Cultural inaugura l'exposició "L'or o res" de l'artista Anna Crespo
Grup Boix irromp al sector de la construcció en fusta
La sala gran del Kursaal acollirà aquest diumenge, 30 de novembre a les 18 h, el concert de celebració dels 15 anys de trajectòria de The River Troupe Gospel Sallent. Un concert amb direcció coral de Vicen Alfonso, direcció artística de Berta Portabella i direcció de Jaume Riu. Fa quinze anys que va néixer The River Troupe Gospel, a partir d’un curs que va impartir a Sallent la directora de corals Vicen Alfonso. D’ençà d’aleshores, el cor -format per una família nombrosa i diversa- ha anat creixent.

En el concert d’aquest diumenge la formació sallentina compartirà i reviurà aquelles cançons que els han marcat al llarg d’aquests 15 anys i també homenatjaran a totes les persones que han participat en la coral. Una gran festa de celebració que comptarà també amb una banda formada per Jaume Riu (piano), Cirstòbal Pérez (baix), Jaume Pulido (bateria) i Chuz Lozano (guitarra).

Les entrades per assistir al concert de The River Troupe Gospel Sallent tenen un preu de 15€ (12€ per a majors de 65 anys, menors de 30 anys i Carnet Galliner) i es poden comprar a taquilles i per internet a www.kursaal.cat.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: KURSAAL   TEATRE   CULTURA 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
MoMa Espai Cultural inaugura l'exposició "L'or o res" de l'artista Anna Crespo
CULTURA
Imagina’t portarà aquest diumenge al teatre Conservatori el clàssic de ‘L’illa del tresor’
CULTURA
El Kursaal acollirà divendres ‘Forever Tango’, amb la companyia argentina de Luis Bravo

CULTURA
L’Espai Plana de l’Om acollirà divendres i dissabte tres funcions de l’espectacle ‘Marcel Gros, pallasso!’
CERTÀMENS
La Fira Mediterrània impulsa 19 projectes a l’Obrador 2026
CULTURA
Txabi Franquesa portarà aquest dissabte al teatre Conservatori el monòleg còmic ‘Escocía’
La papallona
Una via verda connectarà la Sagrera amb el polígon Riu d’Or
L’accés principal del Camp del Serra s’inhabilita durant una setmana per les obres del carrer Nou
Més de mig miler d'infants i joves participaran a la dotzena trobada 'Lleure al carrer', aquest dissabte
El BAXI Manresa rep un dels equips més en forma, l'UCAM Murcia
Manresa tanca el pressupost 2025 amb superàvit i aprova diverses mesures en el Ple de març
Castellbell i el Vilar millora la seguretat a la cruïlla de Marganell i Sant Cristòfol
La Jornada del Sector Turístic del Bages reconeix set nous establiments



 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]