Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Sant Joan de Vilatorrada celebra aquest dissabte una renovada edició del Mercat de Nadal
Hi haurà més de 30 parades al carrer Major i es podran donar les cartes al Fumera.
Sant Joan de Vilatorrada celebra aquest dissabte una renovada edició del Mercat de Nadal-

ST. JOAN / Redacció/Sergi Vázquez  
12/12/2025 15:08
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
L’Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada celebra aquest dissabte una nova edició del Mercat de Nadal. Serà a partir de les quatre de la tarda fins a dos quarts de nou del vespre i l’activitat estarà repartida entre el carrer Major, la plaça de l’Església, la plaça Major i la plaça de la Ludoteca. L’esdeveniment reunirà més de 30 parades de comerç local, artesanía i entitats del municipi. “Oferim una tarda plena d’activitats, de festa, propostes familiars i ambient nadalenc”, explica l’alcalde del municipi, Jordi Solernou.

Al llarg de la jornada, els visitants podrán dur a terme diverses activitats per a tots els públics. A la plaça de l’Església es podrá visitar el Fumera, una figura tradicional al municipi i molt esperada per als més petits, durant tota la tarda. Un altre dels actes principals és la cantada de nadales de la comunitat educativa de Sant Joan de Vilatorrada, que es farà a les cinc de la tarda a la plaça de la Ludoteca.

Entre les novetats més destacades, el Mercat oferirà diferents photocalls: un d’una Bola de Nadal a la plaça Major i un altre de l’ABIC (Associació de Botiguers i Comerciants) amb impressió instantània de fotografies. També s’organitzaran diversos tallers, incloent-hi un taller de galetes a càrrec del comerç La Dolçor, un taller de manualitats infantils impulsat per l’ABIC i un taller d’escriptura de postals de Nadal de la mà de l’entitat Sant Joan de Vilatorrada Decideix.

A més, els assistents podran trobar passejant pel Mercat de Nadal als Pastorets de la Verbena, que dinamitzaran el mercat amb el seu esperit festiu. La proposta gastronòmica inclourà servei de bar amb entrepans i begudes, així com xocolata desfeta, dolços, caldo i vi calent. “El Mercat de Nadal de Sant Joan de Vilatorrada s’ha consolidat com una cita imprescindible per al municipi. És una de les dates més importants de l’època nadalenca, fomenta el comerç local i permet compartir l’esperit nadalenc en comunitat”, assegura Jordi Solernou.

‘Un Poble de Conte’ i el Tió de Nadal

Les activitats del cap de setmana no acaben amb el Mercat de Nadal, ja que diumenge hi haurà Un Poble de Conte, un recorregut màgic per la zona de les fabriques amb els personatges dels contes tradicionals. Hi haurà sis passis des de les 11 del matí fins a les 13 hores. L’èxit és total i les entrades ja están esgotades. Un cop finalitza el recorregut d’Un Poble de Conte, els nens i nenes podran fer cagar el Tió de Nadal que el trobaran a la gespa del Parc Catalunya. Aquesta activitat l’organitzen conjuntament l’Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada i l’entitat El SAC – La Nit de la Carbassa, i compta amb la col·laboració de l’associació Minairons, el grup Anderdocs i Haribo.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SANT JOAN   BAGES   NADAL 2025-26 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Comença la renovació de l’enllumenat públic de Pineda de Bages
SÚRIA
Avís per al comerç del centre urbà sobre la 23a Fira Medieval d'Oficis
ST. FRUITÓS
Felip Abadal, del Forn de Cabrianes de Sant Fruitós, reconegut com a millor artesà

ST. FRUITÓS
Es constitueix el Consell d’Infants de Sant Fruitós de Bages per al curs 2026-2027
BAGES
Jornada sobre comunicació i sostenibilitat turística
ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages aprova les tarifes de l’aigua per al 2027
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]