Dilluns 16 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L'Ajuntament de Manresa homenatja l'avi centenari Josep Tapias Descals
L'alcalde Marc Aloy Guàrdia i la regidora Mariona Homs Alsina li han lliurat un obsequi i un ram de flors en nom del consistori.
L'Ajuntament de Manresa homenatja l'avi centenari Josep Tapias Descals. Foto: AJM

MANRESA / Redacció/Sergi Vázquez  
12/12/2025 12:49
El BAXI Manresa cau a Granada
El Centre d'Esports Manresa líder provisional de Tercera
La Carretera de Santpedor inicia una nova etapa
El CN Manresa cau a Madrid contra el Concepción
L'alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, i la regidora de Drets Socials i Persones Grans, Mariona Homs Alsina, van visitar ahir en Josep Tapias Descals per felicitar-lo pel seu centenari. En nom del consistori, li van lliurar un ram de flors i un obsequi. La visita es va fer al seu domicili, situat a la carretera de Vic, i durant la celebració, en Josep va gaudir de la companyia dels seus familiars, que no es van voler perdre aquest homenatge tan especial.

Josep Tapias Descals va néixer l'11 de desembre de 1925 a Manresa. Casat amb Adriana Perramon Pampidó, la seva família ha crescut fins a incloure un fill, una filla, tres néts, dues nétes, un besnét i una besnéta. Pel que fa a la seva trajectòria professional, va començar treballant al forn de pa Tapias al carrer Verdaguer. Posteriorment, va gestionar durant 25 anys una botiga de comestibles al carrer Guimerà i va cloure la seva carrera laboral a l'empresa Comercial del Paper Font.

A més de la seva vida professional, Josep Tapias té una destacable trajectòria esportiva, especialment en el món del bàsquet. Va ser jugador i entrenador del Club Bàsquet Navàs, i també va exercir d'entrenador a la Salle Manresa. Gran aficionat a l'esport en general i al bàsquet en particular, actualment segueix amb interès el Bàsquet Manresa (Baxi), així com els esports que practiquen els seus néts i besnéts.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CENTENARI   MANRESA   GENT GRAN 
També et pot interessar:
BÀSQUET
El BAXI Manresa cau a Granada
WATERPOLO
El CN Manresa cau a Madrid contra el Concepción
FUTBOL
Partidàs del Covisa Manresa que surt del descens per primer cop en tota la temporada

WATERPOLO
Triomf clau del CN Manresa Fibracat al Vallès per seguir lluitant pel tercer lloc
ESPORTS
Mercè Mas i Anna M. Herrera, del Club Tir, primeres classificades en el Campionat BR-50
MANRESA
Botigues al carrer treu els estocs de la temporada davant als comerços
La Carretera de Santpedor inicia una nova etapa
El CN Manresa cau a Madrid contra el Concepción
Adrià Caso, 7è en l'estatal sub18
Arbres florits al Parc de l'Agulla
El BAXI Manresa cau a Granada
Triomf clau del CN Manresa Fibracat al Vallès per seguir lluitant pel tercer lloc
Partidàs del Covisa Manresa que surt del descens per primer cop en tota la temporada
El Centre d'Esports Manresa líder provisional de Tercera



 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]