Divendres 01 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

L’Ajuntament solsoní convoca tres places d’agent de Policia Local
Dos llocs es cobriran per concurs-oposició i un, mitjançant mobilitat interadministrativa.
L’Ajuntament solsoní convoca tres places d’agent de Policia Local. Foto: AJS

SOLSONÈS / Redacció/Sergi Vázquez  
30/12/2025 12:53
Afectacions de trànsit per treballs de pavimentació al polígon de la Plana del Pont Nou
Més de 600 persones participen en la 9a Fira de l’Ocupació que atrau 28 empreses del territori
CASAS obre una nova botiga al carrer Guimerà de Manresa
Soler, rumb a l'europeu de Birmingham en Marató
L’Ajuntament de Solsona ha obert la convocatòria de selecció per a proveir tres places d’agent de Policia Local i constituir una borsa de treball. Dos dels llocs vacants es cobriran per concurs-oposició i un, per primera vegada, mitjançant mobilitat horitzontal interadministrativa, per a funcionaris de carrera a qui els interessi fer un canvi de destí.

El consistori ha modificat l’oferta d’ocupació per a l’exercici 2025 amb la incorporació de tres places que han quedat vacants al llarg de l’any i la cobertura de les quals resulta urgent. Amb la finalitat d’agilitzar al màxim la contractació, la provisió d’aquests llocs es duu a terme mitjançant la modalitat del concurs-oposició lliure i la de mobilitat horitzontal interadministrativa. En cas que la plaça convocada pel torn de mobilitat no sigui coberta, s’afegirà automàticament a les de l’altre sistema per evitar dilacions.

Dos llocs addicionals

Així mateix, atesa la previsió en les properes anualitats, i amb la voluntat de donar una resposta àgil i planificada a les necessitats de personal, s’han incorporat a les bases dues places addicionals destinades a cobrir futures vacants que es puguin produir en les ofertes públiques d’oposició corresponents als exercicis 2026 i 2027. Actualment la plantilla del cos de la Policia Local de Solsona l’integren un caporal i dotze agents.

Per a les persones aspirants a l’oposició lliure, cal disposar del títol de batxillerat, tècnic o un altre d’equivalent o superior i tenir el permís de conduir de la classe B. En el cas de la mobilitat interadministrativa, cal ser personal funcionari de carrera d’un cos de policia i acreditar més de dos anys d’antiguitat en la mateixa categoria objecte de la convocatòria.

El procés de selecció, en el primer cas, consistirà en exercicis de coneixement de la llengua catalana, cultura general, una prova teòrica de tipus test, una prova física, una avaluació psicotècnica i un reconeixement mèdic. Igualment, el tribunal valorarà els mèrits acreditats, tant per antiguitat com per titulacions.

Per als aspirants al procés de selecció del concurs de mobilitat, es puntuaran els mèrits i les capacitats que s’acreditin i s’hauran de superar una prova de coneixements professionals, una altra de psicotècnica, proves aptitudinals, de personalitat i competències, un exercici de llengua catalana i el reconeixement mèdic.

Borsa de reposició

Les persones candidates que superin la fase d’oposició però que excedeixin el nombre de places convocades entraran a formar part d’una borsa de reposició per si es produeix alguna baixa voluntària o desqualificació. També podran ser nomenats agents interins. Les futures vacants en les ofertes públiques d’ocupació del 2026 o el 2027 s’adjudicaran l’any de la seva meritació a les persones aspirants que hagin aprovat el procés selectiu sense obtenir plaça. 

Tant les bases com els enllaços a les tramitacions electròniques de sol·licitud d’accés a aquestes convocatòries estan disponibles al portal web de l’Ajuntament de Solsona: https://www.ajsolsona.cat/ajuntament/ofertes-d2019ocupacio/convocatoria-c07-2025-3-places-dagent-de-policia-local-i-constitucio-duna-borsa-de-treball.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SOLSONA   POLICIA LOCAL 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
Es convoquen dues places de taquiller/a per a les piscines
SOLSONÈS
Adlsolcar atén 316 persones el 2025 i prop del 75 % a l’atur troba feina
SOLSONÈS
L’Ajuntament de Solsona obre un procés de selecció per cobrir una plaça d’administratiu/iva

SOLSONÈS
L’Ajuntament solsoní renova el Segell Infoparticipa a la transparència i la qualitat
SOLSONÈS
Solsona facilita la tramitació dels ajuts al lloguer
SOLSONÈS
Es reprèn la renovació del DNI i el passaport a Solsona després de vuit mesos
CASAS obre una nova botiga al carrer Guimerà de Manresa
Més de 600 persones participen en la 9a Fira de l’Ocupació que atrau 28 empreses del territori
Celebració de la lliga del Centre d'Esports
Soler, rumb a l'europeu de Birmingham en Marató
El 4t Campionat de Catalunya de Marxa Nòrdica 'Vila de Súria' acaba amb victòria surienca
El BAXI Manresa rep una visita d'alta volada: el Valencia Basket
L’Ajuntament impulsa noves actuacions de millora de la via pública al barri La Rosaleda
Afectacions de trànsit per treballs de pavimentació al polígon de la Plana del Pont Nou


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]