Dimecres 22 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El BAXI Manresa vola cap a Israel per visitar el líder
L'equip disputa aquest dimarts a les 19:00 el 12è partit de l'Eurocup en una complicadíssima visita a Jerusalem. Gerard Fernández segueix suplint les baixes de Dani Pérez, Hugo Benitez i Max Gaspà.
El BAXI Manresa vola cap a Israel per visitar el líder.

Redacció/Sergi Vázquez  
29/12/2025 22:09
L'Ajuntament inicia les obres de l'Espai Quico Mestres a l'entorn de la Torre de Santa Caterina
UManresa publica un manual pioner sobre moulage per a simulació clínica
Passejada Poètica del Dia Mundial de la Poesia a Súria
Tasques de neteja i manteniment dels embornals i el clavegueram
El BAXI Manresa s'enfronta aquest dimarts a les 19:00 (hora catalana) al Hapoel Midtown Jerusalem, el líder e solitari del grup primer de l'Eurocup. Els israelians només han perdut 2 partits, un d'ells al Nou Congost. Diego Ocampo no podrà comptar encara amb els bases Dani Pérez, Hugo Benitez i Max Gaspà.

El darrer partit del 2025 per al BAXI Manresa serà a Israel. Penúltim dia de l'any i partit lluny de casa. L'equip està immers en una bona dinàmica després de guanyar a Polònia, Burgos i Saragossa. Les baixes que té l'equip en la posició de base (Dani Pérez, Hugo Benitez i Max Gaspà) estan sent ben suplides per Retin Obasohan i el nou fitxatge Eli Brooks. També reforça l'equip com en els darrers enfrontaments Gerard Fernández.

El Hapoel Midtown de Jerusalem té una plantilla feta per guanyar l'Eurocup. Els israelians són un dels favorits per guanyar la competició i tenen, sobretot en les posicions exteriors, homes determinants. Jared Harper, Cassius Winston o Khadeen Carrington seran els homes a tenir en compte per minimitzar una plantilla amb atleticisme i qualitat sobrada.

Marc Estany parlava del viatge i el rival del partit de demà. L'assistent manresà apuntava que «juguem davant d'un equip amb una plantilla pensada per guanyar la competició; tenen jugadors molt perillosos a les posicions de base i escorta, molt físics; és un partit molt complicat però estem creixent com a equip amb les noves incorporacions, hem de centrar-nos en com estem nosaltres, independentment de qui és el rival».



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: BAXI MANRESA   BASQUET   ESPORTS 
També et pot interessar:
FUTBOL
El Congost acollirà una trobada històrica d’entitats esportives aquest diumenge
WATERPOLO
El CN Manresa cau a Tenerife en un partit amb 40 gols davant l'Echeyde B
FUTBOL
El destí del Centre d'Esports Manresa és ser campió

ESPORTS
El Club Tir Precisió Manresa s'adjudica el Campionat de Catalunya BR-Aire
ATLETISME
L'atletisme ven Manresa arreu
BÀSQUET
El BAXI Manresa obté a Bilbao una victòria de mèrit molt valuosa
Pluja de primavera
El CN Manresa cau a Tenerife en un partit amb 40 gols davant l'Echeyde B
Sant Jordi treu al carrer una trentena de parades al centre de Solsona
El Congost acollirà una trobada històrica d’entitats esportives aquest diumenge
L’Orquestra Arts Simfònica Jove i la Polifònica de Puig-reig portaran al Kursaal ‘Cançó d’amor i de guerra’
La Càtedra de Simulació i Seguretat del Pacient consolida en cinc anys el seu lideratge
La Festa del Planter obre les portes de can Poc Oli, en una jornada formativa i divulgativa
La 4a edició de la Nit del Comerç se celebrarà el 6 juliol al pati del Teatre Kursaal


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]